Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Gleden er stor! Vi har bestemt oss at tiden er inne for å prøve på nr 3! Har vært noen runder frem og tilbake, men nå er siste p-pille tatt og gravid vitaminer er kjøpt inn! Skal ha mensen nå på torsdag 11, når kan jeg da forvente å ha eggløsning? Er første pp etter p-piller så syklusen er vel ikke i rute, men håper. Tok 8 mnd før jeg ble gravid med nr 1 og ca 15 min med nr 2!(med en gang jeg sluttet på pillen).
Dotten Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 He, he. La oss håpe nr. 3 sitter like rask!!!! Ellers trenger du ikke få igjen mensen får å bli gravid Du kan jo være heldig å treffe midt i blink denne gangen også vet du. Men slutter du på pillen nå, og syklusen er ok og stabil omtrent med en gang, kan du vel i teorien få EL ca 14 dager etter første dag av siste mens... men noen bruker jo oppmot 6 mnd til ett år på å bli kvitt p-pillerestende i kroppen, så her er det bare å krysse fingre og "kjøre på" He, he. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå