mor sjøl Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 er de ikke noe gode? Eller er folk så glad i dem at de ikke ønsker å selge dem? =)
1881 Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 De er vel utrolig populære og kjøpe brukt vil jeg tro. Solgte vår for 2 år siden og fikk vel ca 30 henvendelser på vogna så den ble raskt solgt unna!
mor sjøl Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2010 oi det var voldsomt=) hva er nypris ?
Simply Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Min gikk også rett etter at jeg hadde satt inn annonsen, så det er populære vogner. Jeg kjøpte min i Sverige, tror jeg betalte 2500 svenske kroner. I Norge tror jeg den koster mellom 2500-3000 kr. De var utsolgt på barnas hus og babyshop da jeg skulle kjøpe min, men i Sverige hadde de veldig mange vogner.
1881 Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Det har jeg ikke peiling på nå hva nypris er, men da vi kjøpte oss en slik så betalte jeg ca 2700 for vogna og fottrekk, for trekket var ikke inkl i prisen, kun regntrekk!
ippemo får augustbaby Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Tror folk synes de er så gode at de ikke vil selge! Vi har en Scooter i kjelleren, det skal ikke selges selv om den ikke brukes lenger. Hvem vet hva morgendagen bringer? Dessuten er den fine turkise fargen utgått fra sortimentet deres, hehe...;-)
cathrine&emma Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 hei! jg har en , om dt er samme vi snakker om i svart og grå, men fottrekk evt vinter pose oxo.. har desverre ikke regntrekk til som jg vuderer å selge til våren engang pga vi skal flytte å jenta mi har igrunnen blitt for stor til den... jg kjøpe den ny til 3000 har hatt den siden ho var 10 mnd, det er skiftet noe utstyr på den , pga løse deler, men nå fugerer den helt fint.. om du skriver mail adressen din her, kan jg sende dg bilder om ønskelig? hvor bor du henne?
cathrine&emma Skrevet 10. februar 2010 #9 Skrevet 10. februar 2010 jg bor i kr.sand ,men flytter til sunnmøre i slutten av mars..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå