It's all about me Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Har begge deler og manuell er bare god for å skaffe verkende hender.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Hadde kun manuell sist, og slet ut armen til stadighet. Er gravid igjen, og elektrisk brystpumpe står høyt på lista:)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Pumping er jo ikke akkurat festlig, så utrolig deilig å sette på autopiloten, og lene seg tilbake å se på tv:)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Kommer litt an på hva behovet er, elektrisk tømmer brystet bedre, men manuell (eller håndmelke) er ok hvis du bare skal ta "toppen". Jeg opplevde at elektrisk var bedre for brystvortene også..de ble ikke så såre. Og jeg pumpet masse og leeeeenge, over et år.
Babyfacepsycho Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Hadde manuell sist gang, og den var verdiløs. Skulle til og kjøpe en elektrisk denne gangen, men endte opp med http://www.apoteket.se/privatpersoner/common/sok.aspx?sq=amning&tab=Rp&menu=St&searchType=global bare for og ha prøvd det. Jeg var kjempe skeptisk, men dem på apoteket sa den var helt fin, og mannen min var sikker på at den skulle fungere bra så prøvde og den fungerer jo kjempe fint. Så her har det ikke blitt noen elektrisk enda hvertfall. Men spørs vel og se etterhvert, blir jo endel pumping nå etterhvert, siden kursene mine begynner for fullt snart. =)
Gjest eelis+kian Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Jeg har begge deler, men bruker kun den elektriske. Jeg hadde med den manuelle på fest en gang, men jeg fikk ikke ut så mye som en dråpe, så jeg endte opp med å håndmelke over doen på et utested. Lekkert.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #8 Skrevet 9. februar 2010 manuell er noe dritt... elektrisk er fantastisk,for da sitter man bare der (føler seg litt som en ku men det er ikke det verste!) og blir pumpa uten å gjøre noe selv! men jeg er ikke villig til å betale 3000kr for noe jeg bruker bare nå og da,så jeg leier fra sykehuset...
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #9 Skrevet 9. februar 2010 Prøvde begge og fikk ikke til noen av dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå