Gå til innhold

Forbanna facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner jo fint lite av den nye siden. er det noen mulighet til å beholde den gamle?

jeg er ikke intr i å ha NYHETSOPPDATERINGER, vi bare ha statuser... Ikke får jeg til å legge ut statusen min heller uten å gå inn på min egen profil..

VRÆL

Kan noen forklare meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo nesten helt likt som den gamle! Skjønner ikke problemet. Statusen skriver du fortsatt i det feltet nesten øverst der det står "Hva tenker du på".

Fikk den nye facebooken for 5 minutter siden. Tok meg 2 sekunder å sette meg inn i det..

Skrevet

Jada, prøvde å skrive statusen min der jeg å, men eh....hvor trykke når du skal dele/legge ut?

hvordan blir man kvitt nyhetsoppdateringer? jeg driter i hvilke grupper mine venner og deres venner igjen melder seg inn i....

*frustrert*

Skrevet

Den var ikke der i stad, derfor kunne jeg ikke det. Men NÅ er den der.

Men hva med alle de der forbanna nyhetsoppdateringene? jeg vil ikke ha de... kun status

Skrevet

Enig med HI, jeg er også kun interessert i statusoppdateringer, ikke hvem noen er blitt venn med, hvilke grupper de er blitt medlemmer i osv.

Det funker fortsatt på mobilnett, men her på pc'en sliter jeg. Jeg er ikke interessert i toppnyheter og siste nytt.

Skrevet

Er nesten så jeg vurderer å kun bruke mobilen nå...

HI

Skrevet

Hvis du kun vil ha status oppdateringer kan du klikke på Friends ikonet til venstre under profilbildet ditt. Når du klikker på denne kommer det opp 3 valg, blant annet status updates. Klikk på denne og det er kun statusoppdateringer som vil vises.

Skrevet

Tusen takk. Hjelper litt da.. Men liker fremdeles ikke den nye siden....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...