Gå til innhold

Påmelding BIM-treff Bergen 11.mars kl.19

Anbefalte innlegg

Skrevet

Torsdag 11.mars kl.19 blir det superkoselig BIM-treff på Pastasentralen! Velkommen til alle med termin i juli, august og resten av året :) Påmelding her innen 9.mars.

Vi snakkes!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg er selvfølgelig med! Så koselig som det var sist ;)

Skrevet

Eg vil gjerne være med! Men hvor er egentlig pastasentralen? Aldri vært der før.

Skrevet

Jeg er også med :)

gleder meg!

Marielle

Skrevet

Jeg er med!

Pastasentralen ligger i Vestre Torggate 5, den åpne plassen fra Godt Brød til fotballpuben!;)

Skrevet

Eg er med :-) No gler eg meg skikkeleg til å komma heim te Bergen igjen og visa dåke magen som har vokst :-)

Skrevet

Hei :)

Jeg har ikke vært med på tidligere treff, men blir veldig gjerne med på dette. Tar med en vennine som har termin i August også :)

Skrevet

jeg har kjempelyst å være med ,men det ser ut som om det er kveldsmøte på jobben akkurat den dagen..men om det ikke blir det så kommer jeg...

Skrevet

Jeg blir med :) Blir kjekt å møte dere!

Skrevet

tror jeg kan komme..

Skrevet

jeg kan desverre ikke, men ønsker å treffes neste gang. Er bortreist med jobben og kommer ikke hjem før seint den 11 mars:( kanskje vi ses neste gang.kos dere.

Skrevet

jeg har aldri vært på sånn treff før,så lenge jeg ikke jobber så henger jeg meg på:)

Skrevet

Tar forresten også kanskje med ei venninne med juli-termin :)

-Guro

Skrevet

Så koselig at så mange har lyst! Ringer inn bestilling i dag :)

Skrevet

Bord er reservert til 17 stk (!!) under navnet Maria Myrann. Sees i morgen! :)

Skrevet

Sukk, har ikke barnevakt og må dessverre bli hjemme. Kanskje en annen gang...

Skrevet

Det var dumt :( Håper du blir med neste gang! :)

Skrevet

Må desverre melde avbud jeg...Jobben manglet folk, og jeg var eneste mulighet siden andre var bortreist

Skrevet

Hei

Jeg kan desverre ikke komme for min mann måtte jobbe overtid i dag og da har jeg ikke barnevakt til småen :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...