Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er bare en sutrete liten melding... Syns liksom livet er litt urettferdig i blandt.. For et par uker siden hadde jeg enda et negativt fryseforsøk.Fikk beskjeden på jobben og begynte så klart å gråte. Men alle vet jo om dette. I dag kom ei på jobben og sa hun var gravid. 20 år gammel. I tilegg hadde det gått dårlig med henne og typen.Men nå når hun var gravid så måtte han jo bli hos henne...Fikk bare inntrykk av at hun ble gravid for å beholde han.Blir helt oppgitt jeg! Kjenner jeg har veldig vanskeli for å glede meg med henne.Syns egentli dette er litt ubehagelig når alle vet at jeg så gjerne vil bli gravid. Ubehagelig å høre om alle fine gravid historiene de andre forteller henne. Det var liksom jeg som skulle være gravid... Jeg vet at dette bare er gal sjalusi fra meg. Men vondt er det..... Det er vel ikke bare jeg som føler det sånn håper jeg.... Vi har prøvd i over 3 år nå. 29 år gammel.... Måtte bare få ut dette. Bare litt tung dag i dag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff....for en kjip dag du har hatt da :-( Skjønner deg godt jeg. Og det er helt naturlig å føle både sjalusi og oppgitthet når verden på mange måter er så urettferdig...!!!!

Jeg forstår du har det vondt og synes igrunnen de andre på jobben din gjerne kunne vist litt mer hensyn når de kjenner din situasjon....

Krysser fingrene for at neste gang er det DIN tur!!!!!!!!!!!!

(og da har du MYYYE mer å tilby et lite nurk enn en 20åring i et vaklende forhold...)

Klem fra meg

Skrevet

Tusen takk! Godt å få litt støtte:)

Gratulerer til deg forresten! Var inne å såg på profilen din... Det går bra nå:)

Skrevet

Hei. Føler med deg, og skjønner godt hvordan du har det! Jeg klarte å begynne å grine da et vennepar fortalte oss at de skulle ha nr2. Heldigvis var det over tlf, så jeg klarte å holde masken til røret var på. Men etterpå gråt jeg og følte at livet var urettferdig........ Samtidig har en jo lyst å glede seg på deres vegne, er jo ikke deres feil at vi er slitere....... Jaja, det har nå gått bra med alle, vi er 12 dager unna termin i dag :)

Stå på og ikke mist motet! Plutselig klaffer det!

Har hatt 3 forsøk, hvorav ett mislykket/avsluttet, ett ferskforsøk som ble negativt, og nå dette siste (kort regime!) med full klaff!

Lykke til og gråt når du vil :)

Skrevet

:) Takk for det Bregnia...men synes det er kjempevanskelig å forholde seg til hele greia....tror ikke på noe lenger før jeg ser en sprell levende baby (iallefall på UL). Selv har jeg en venninne som nettopp har hatt sitt 4. negative forsøk. Hun visste jeg skulle sette inn mine frosne en uke etter hun skulle ha innsett. Men - når jeg fikk beskjed om hennes nederlag og at hun ikke orker gå ut - ikke vil ha besøk - og ikke hører noe ellers - så ser jeg iallefall ingen grunn til å informere henne om min situasjon nå. Det vil jo bare gjøre vondt verre.... Synes alle burde ta hensyn til hverandre og trø litt varsomt med slike sårbare tema. Virker som det er så mange her inne som får en kalddusj fra overlykkelige venninner som egentlig burde visst bedre når de sikkert vet at andre sliter....Men - man blir vel kanskje lett litt selvsentrert i en slik situasjon - særlig om en aldri har kjent på nederlagene selv...

Ønsker deg all lykke videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...