Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Tell me, tell me! :-) Trenger inspirasjon! Ferie med barn for vår del! :-)
Ingen kommentar Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Marbella med vår lille datter som da vil være 9 måneder:-)
Gjest Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Ingen steder heldigvis:) Jeg føder i juni og får derfor, for en gangs skyld, vilja mi; Avslappende hjemmeferie, med noen strandbesøk, litt tusenfryd og ellers NULL aktivitet:)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Ullared? Hva som er så spesielt med det da? Eller var det tull? Jeg har ikke peiling! Vet det er kommet/det kommer en serie på Tv om det.. Men aner ikke hva det går ut på! :-P
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 En liten spøk... Du vil definitivt IKKE tilbringe 14 dager der. Men tror vi må ta en liten harrytur dit til sommeren.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Vi skal til USA i 6 uker. Vi besøker familie, derfor blir vi borte en stund når vi først reiser. Denne gangen kommer vi til å ha med oss en ny baby og vise frem, det blir stas:)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #8 Skrevet 9. februar 2010 2 uker i Provence i Frankrike, 1 uke på hytta og 1 uke på mitt hjemsted, akkurat som vi pleier å gjøre hver sommer :-)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå