Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Og jeg mener ikke at jeg mister det, jeg blir tynnere og tynnere i luggen. Ser skallen min gjennom nå Hva skal jeg gjøre? Er det noe håp? Finnes det noe man kan gjøre for å få det tilbake? Jeg vil ikke ha måne! Faen.....
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Helt naturlig å miste (mye) hår etter fødsel, det kommer tilbake. For du har født, ikke?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Dersom du har født for ikke så lenge siden (kanskje ca ett år) så er det du opplever helt naturlig, emn faktisk også en illusjon. For mens du er gravid mister du nesten ikke hår i det hele tatt, det er det som ramler av nå. Til slutt blir du omtrent som du var før du ble gravid.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Det kan ikke være det som gjør det, jeg fødte sist for nesten 3 år siden:( Det må være noe genetisk....
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Jeg begynte også å miste håret, da speisielt i "vikene" for 3 år siden, og håret ble bare tynnere og tynnere. Det utviklet seg så langt at jeg måtte barbere bort resten, og i dag er jeg helt hårløs på hele kroppen:) Tilstanden min heter alopecia universalis, og er relativt sjelden tror jeg...men vil foreslå for deg å ta deg en tur til legen for å utelukke eventuelle sykdommer som kan medføre håravfall. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå