Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Har holdt på tre uker med slanking nå. Og jeg trodde jeg hadde gått ned i vekt, men neida. Vekten er lik. Jeg føler jo klærene sitter bedre, så jeg skjønner ingenting. Spiser slik: Frokost: Nutrilett Shake Lunsj: Salat med 1-2 egg + rømmedressing Mellom: Nøtter eller shake Middag: Pannekaker med lite karbo Kvelds: Shake I tillegg trener jeg hvertfall 20 min daglig + går gjerne tur. Drikker masse vann + litt grønn te. Ikke noe light brus eller noe. Holder noenlunde samme opplegg i helgene. Men lørdag litt sjokolade på kvelden og gjerne taco med grov fajitas. Jeg trenger hjelp. Har vært sååå motivert, men nå detter jeg litt i do..
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Muskler veier mer enn fett - så når du trener vil det gå en stund før du ser det på vekten. Men du har jo likevel mistet fett...
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Derfor måler man alltid opp med målband FØR man begynner å slanke seg/trene for å se hvor mye man går ned... (Annen nn) ellers så aner jeg ikke hvorfor du ikke går ned i vekt. kanskje du spiser for lite? eller du ikke får brent av det du spiser? (SENDER NOEN STORE BOKSTAVER HIST OG HER DER DE PASSER INN)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Spiser jeg for lite?? Nå skal jeg ta å spise fedon pannekaker til kvelds. I stedet for shake. Syntes det er rart jeg ikke skal forbrenne det jeg tar inn. Spiser da ikke såå mange kalorier pr. dag.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Leser du ikke svarene? Fett veier mindre enn muskler.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Men får jeg så mye muskler av å gå på ellipsemaskinen da?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Fisk er den beste slankematen. Spis fisk og vær tålmodig! Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #8 Skrevet 9. februar 2010 Takk for tips. Men jeg spiser dessverre ikke fisk eller kjøtt.. Tar gjerne i mot andre tips
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #9 Skrevet 9. februar 2010 salat, salat, salat, salat, salat, salat, bittelitt frukt, salat, et tonn grønnsaker.. Lykke til. Øk intensiviteten!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #10 Skrevet 9. februar 2010 husk at det er ikke bare vekta som teller! er det ikke godt at klærne sitter bedre da?bare det skulle vært motivasjon for deg,å se bedre ut! drit litt i vekta og fortsett som du gjør, kanskje skal du spise noe annet enn bare pannekaker til middag?litt ensformig vil jeg si... finnes mye knallgode salater!spiser du ingen kjøtt eller fisk,ikke kylling engang? hva med bønner,linser etc?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #11 Skrevet 9. februar 2010 Nei spiser ingenting av det.. Begynner å bli litt lei pannekaker ja. Men er liksom det eneste jeg "tør" å spise Huff, er ikke lett dette. Angrer nesten på at jeg veide meg.. Føler dette er nytteløst. Vil ned 10-15 kg liksom
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #12 Skrevet 9. februar 2010 du sprekker garantert om pannekaker er det eneste du spiser.. blir ikke mye muskler av det heller..
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #13 Skrevet 9. februar 2010 men det ER ikke nytteløst!det er mer nytteløst å ikke gjøre dette,da går du iallefall ikke ned! hva spiser du da?liker du ikke ting eller tror du at du ikke liker det?vanskleig å spise sunt om du ikke liker sunn mat... hilsen anonym oppom
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #14 Skrevet 9. februar 2010 Du spiser tullete! Begynn å spis ordentlig mat. Når magen din bare får shake, tror den at det er sultekatastrofe på gang og skrur ned forbrenningen din. Særlig er det viktig å spise skikkelig til frokost. Det er da kroppen starter forbrenningen for dagen. Dessuten - hvis du vil gå ned 10 - 15 kg bør du ikke lage en sånn unntakstilstand. Du bør spise vanlig mat, men mer grønnsaker enn pannekaker, telle kaloriene, sørge for at du er mett, spise ofte og lite og ikke være mer ekstrem enn at du kan fortsette samme opplegg, bare med litt mere kalorier etterpå. Ellers så legger du det bare på deg igjen og har fucka opp forbrenningen din litt mer på veien....
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #15 Skrevet 9. februar 2010 Jeg må ærlig si jeg syntes dette er kjempe vanskelig. Jeg har lenge hatt lyst å slanke meg. Og har nå endelig fått motivasjonen over meg. Trodde det at jeg byttet et par måltider med shake ville gjøre at tingene gikk fortere..
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #16 Skrevet 9. februar 2010 Du får masse gratis hjelp og eget forum på www.vektklubben.no Hilsen Annie 20.54
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #17 Skrevet 9. februar 2010 Svigerinnen min går på easylife, og drikker kun shake 4 ganger daglig. Og hun raser ned i vekt. Skjønner ikke hvorfor jeg skal være så uheldig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå