Gå til innhold

en liten undersøkelse:) Hvor i er du oppvokst, og hvor bor du den dag idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Født og oppvokst i Tønsberg, bor i Oslo:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor i samme bydel som jeg vokste opp i i Oslo. Skal flytte om ikke lenge, men da innen samme bydel:-)

Skrevet

Oppvokst i en sunnmørsbygd, studerte i bergen, flytta hjem igjen og traff en sambygding. Har både foreldre, svigerforeldre og alle våres gjenlevende besteforeldre innen en radius på 5 minutt.

Skrevet

Jeg har bodd her i Nordland siden jeg ble født, og nå kjøpt hus 1 mil unna der jeg vokste opp. Så bor nær min og hans familie:)

Skrevet

kommer fra bygda og bor nå i storbyen i nabokommunen:)

Skrevet

Født i Dallas da det ikke var sykehus i byen jeg er oppvokst i for 4 tiår siden. Oppvokst nord for Dallas i en ikke-lenger-så-liten by. Hadde en mellomlanding i Kirkenes som ikke fungerte for min del før jeg havnet i Drammen. Veldig stor forskjell mellom Texas og Kirkenes, særlig i oktober, og også mellom Texas og Drammen, men har blitt vant til det nå.

Anonym 19:57: Send meg en pm hvis du har lyst. :-) Har ikke truffet så mange amerikanere her i Drammen, enda jeg har bodd her i snart 10 år.

Skrevet

Født og oppvokst i de vakre Eiker-bygdene, bor nærmere Oslo nå.

Skrevet

Jeg er født og oppvokst i Tyskland, kom til Norge for en del år siden pga min norske mann som ville hjem. Da ble jeg med på flyttelasset...

Skrevet

Jeg er en av de som har blitt boende på hjemplassen. Bor ca en mil unna heimhusan, som nå er solgt.. Så jeg bor 300 meter fra svigers og 3000 meter fra mamma.. :) Deilig å ha de så nært! :)

Gubben er som man kanskje skjønner, også fra samme plass som meg.. Og tror nok det har mye å si, hadde neppe bodd her om det ikke var for ham! :)

Skrevet

Født/oppvokst i sør-østerdalen. Bor nå i Oslo.

Skrevet

Oppvokst i bygda vår

Bor fortsatt i bygda, 500meter fra barndomshjemmet :)

Skrevet

Født i amsterdam, bor i Oslo

Skrevet

Oppvokst et par mil utenfor Ålesund sentrum. Bodde der til jeg var 30. Da lokket kjærligheten meg til et liten by i Sogn og Fjordane. Har nettopp flyttet derfra(takk og pris) og til Bergen(ikke sentrum). Men tviler på vi holder ut mer enn 5 år, før vi setter kursen mot hjemtraktene igjen.

Skrevet

Jeg vokste opp på et lite sted i Vestfold, bodde så 21 år i Telemark og Oslo, og flyttet så tilbake til Vestfold. I dag bor jeg 2,5 km fra barndomshjemmet mitt.

Skrevet

Født i Oslo, bor i Oslo. Dør sannsynligvis også i Oslo.

Skrevet

Født i Trondheim og flyttet meg nordover til vesterålen i tenårene men bor nå på Svalbard.

Gjest eelis+kian
Skrevet

Vadsø, Bodø og Tromsø. Bor i Tromsø på tiende året nå, og har ikke tenkt meg noen steder :-)

Skrevet

oppvokst i oslo ,men bor i drammen .

så..ikke så stor forskjell for meg :)

Skrevet

Kommer også fra de vakre Eikerbygdene:-) Hadde et år i en nærliggende by, et år i utlandet og 5 år i Stavanger før jeg rettet snuten hjem igjen. Deilig plass å oppdra barn på :-)

Skrevet

Eller kanskje Hedmarken som det skrives....

Skrevet

Miami -> Trondheim. Da vet jeg nok hvem du er ;) Det kan ikke vaere saa mange foedt og oppvokst i Miami som ender opp i lille Trondheim.

Selv er jeg oppvokst i Oslo/Baerum og bor i Oslo.

Skrevet

Jeg er oppvokst i en liten by,har flyttet noen mil utenfor og storkoser meg på landet ;)

Skrevet

født og oppvokst på sunnmøre, bor i trondheim.

Skrevet

Vokst opp i ei bygd i Telemark. Bor i dag i Oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...