Gå til innhold

en liten undersøkelse:) Hvor i er du oppvokst, og hvor bor du den dag idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nysgjerrig på hvor mange som faktisk blir boende på ''fødeplassen''. Er selv opprinnelig fra Miami og bor den dag i dag i Trondheim:) så det ble en stor forskjell for min del.:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppvokst i Nord-Norge, på Vestlandet, i London og i Asia. Bodd i Oslo i mange år og er nå tilbake i Nord-Norge.

Er ikke mange som har blitt boende her, men endel har flyttet tilbake

Skrevet

Hehehe, kommer fra østlandet og flyttet opp til samme by som deg hi:)

Mamma er fra møre og flyttet nedover, så jeg lurer på om vesla vil flytte langt unna når den tid kommer også..

Skrevet

Født i Bergen og bor i Bergen.

Når du skriver "...bor den dag i dag..." betyr det at du fremdeles bor på det samme stedet. Feks: "Er selv opprinnelig fra Miami og bor der den dag i dag." Du er fra Miami, MEN bor i dag i Trondheim...

Skrevet

Bor på et lite tettsted innenfor samme ommune jeg har vokst opp i, har flyttet hjem igjen med mann og barn :-)

Skrevet

født og oppvokst i oslo. tilbrakte alle ferier og helger hos besteforeldre i en by i et av nabofylkene, og der har jeg nå slått meg ned.

Skrevet

Jeg er oppvokst i Trøndelag (et lite sted ca en time fra Trondheim), så bodde jeg nesten 7 år på Østlandet før jeg flytta til Sogn og Fjordane. Og ja, det var en mann inne i bildet.. hehe

Skrevet

Oppvokst på Hedemarken og har bodd utenlands de siste ni årene, driver å planlegger å flytte tilbake til fødestedet i disse dager...

Skrevet

Født og oppvokst i Cincinnati i USA, bor nå i Drammen. Også veldig veldig...veldig veldig stor forskjell.

Skrevet

Født i trondheim, oppvokst i oslo, bor i bergen og har kjempe lyst til å flytte et helt annet sted!

Skrevet

Er fra Nord-Norge, bor i dag i Bergen. Temmelig stor forskjell det også, hehe. Fikk kultursjokk da jeg flyttet hit.

Skrevet

Oppvokst i en bitteliten bygd på nordvestlandet. Bosatt i Drøbak i dag.

Skrevet

Oppvokst på Hedmarken og bor der i dag.

Skrevet

Også oppvokst på nordvestlandet, større tettsted. Bor i Oslo.

Skrevet

Født og oppvokst i Oslo, bor i Oslo. Har beveget meg fra vest til øst, riktignok.

Skrevet

Oppvokst i en liten bygd på vestlandet (fra 5-19 år), flyttet til Bergen, deretter New York og tilbake til Bergen. Vi fikk barn, og plutselig hadde vi kjøpt oss hus 300 meter fra der jeg vokste opp. Sånn kan det gå. Det var IKKE en aktuell tanke når jeg var 19. Eller 25 for den saks skyld, men ting endrer seg:)

Skrevet

Er født i Bergen, og skal dø i Bergen! :-) Bor altså i Bergen, og bodd her hele livet! :-)

Skrevet

Oppvokst like utanfor Bergen, og etter 3 år på Voss og 3 år i England har eg flytta tilbake. Fann mannen innan same kommune, eldste går i same bhg som eg gjekk i då eg var lita, og dei kjem til å begynne på same skule som eg gjekk på.

Kjekt å ha foreldre og svigerforeldre tett :o)

Skrevet

Født og bodd i ei lita bygd ved Stavanger, flyttet til Gjøvik da jeg var 9 år, og siden har jeg holdt til her. Skal aldri flytte herifra:)

Skrevet

Oppvokst på sørvestlandet. Bor nå ca. 21/2 t. fra mine foreldre.

Skrevet

Oppvokst i Vestfold, bor utenfor Stockholm og skal om en måneds tid flytte tilbake til fantastiske, fine Vestfold:)

Skrevet

Bare en reaksjon på overskriften din.

"Her er jeg født og her bor jeg den dag i dag", kan man si, fordi uttrykket "den dag i dag" betyr: "fremdeles" eller "i dag også".

Riktig spørsmålstilling hadde vært: "Hvor er du oppvokst, og hvor bor du i dag?"

Skrevet

20:13

-jaja, unnskyld.. sov visst i norsktimene.. men du skjønnte hva jeg mente?

HI

Skrevet

Kommer fra en liten drittbygd på Sunnmøre. Har bodd litt forskjellige steder, men i Trondheim de siste ti år. Blir vel værende her regner jeg med:)

Skrevet

opprinnelig ifra spania og har bodd der fram til jeg var 20. nå bor jeg i trondheim og trives :) men er godt og dra hjem til spania en gang iblandt også;) brrr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...