♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Hva gjør dere? Bare litt nysgjerrig.. ;P Hittil har jeg skiftet på ham selv, selv om jeg da blir litt sen på jobb.. :-)
It's all about me Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Jeg har buss å rekke, så bleieskift har jeg overhode ikke tid til. De som jobber der derimot har det aldri spesielt travelt da.
Mom2Two Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Da har jeg brukt å skifte selv, ja. Leverer ikke utbæsja unge;o)
MintCondition Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Har ikke opplevd det enda, men hadde skiftet selv. SKifter jo selv når jeg henter og han akkurat har bæsja også, med mindre en av de ansatte tilbyr seg å gjøre det
Kamomille Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Hadde absolutt skiftet selv med mindre jeg var så sent ute at det var umulig. Som regler har jeg et minutt ekstra å bruke i barnehagen, så anser ikke det sm et problem. Personlig synes jeg ikke noe om å levere en unge med full bleie!
LoveActually Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Skulle hatt en helt spesiell avtale/møte om jeg ikke skulle skifte selv. Leverer ikke unge med bæsjebleie nei...
Gjest Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Litt begge deler ... Noen ganger tar jeg det selv, og andre ganger har en av de voksne stoppet meg på vei inn på stellerommet og sagt at "jeg kan ta den bleia jeg, stikk på jobb du nå" ;-) De tar tydeligvis bæsjebleier med et smil om de har tid, så da gjør jeg meg ikke vanskelig. Sier tusen takk og svinser ut.
Nagilimia Skrevet 9. februar 2010 #8 Skrevet 9. februar 2010 Gjør som tingeling Men det har bare skjedd 2 ganger. Den ene gangen tok jeg det. Den andre gangen tok de det.
Bettybu Skrevet 9. februar 2010 #9 Skrevet 9. februar 2010 Tror at vi stort sett er "service-innstillt" og tar bleien... Men det hender vel oftere at foreldre tar bleien om de oppdager den ved hentetid... (Jadda, ungene driter to sekund etter vi har lukta på dem, ... og gjerne 2 sekund før foreldrene kommer!!) ; )
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. februar 2010 #10 Skrevet 9. februar 2010 Det hadde nok blitt en dårlig start på dagen til lillebror om ikke jeg tok den, så med mindre det var krise hadde jeg ordnet det. Samme når jeg skal hente. Lillebror vil helst at mamma skal gjøre det, og jeg tar også bæsjebleier med et smil, som en annen kommenterte her =D
Verdens tøffeste mamma Skrevet 9. februar 2010 #11 Skrevet 9. februar 2010 Hvis jeg har tid har jeg skiftet selv.. Hvis ikke gjør de det,, Ser ikke problemet med hverken det ene eller det andre.
vårmamma08 Skrevet 9. februar 2010 #12 Skrevet 9. februar 2010 skifter de nok selv. Leverer rent barn og har alltid hentet rent barn...
melkekua™ Skrevet 9. februar 2010 #13 Skrevet 9. februar 2010 Skifter på ungen, men om de tilbyr seg takker jeg pent ja ) men her bæsjer gullet i bleia rett før vi går ut døra hjemme hehe.
NormaJean Skrevet 9. februar 2010 #14 Skrevet 9. februar 2010 jeg somler så mye når jeg leverer i barnehagen så hadde sett rart ut om jeg ikke tok den selv;) Men vet at om jeg hadde spurt pga dårlig tid så hadde de tatt uten noe problem! Ved henting hadde lillegutt akkurat bæsjet, jeg var på vei inn på badet med han ,men da kom ped. leder og tok det. Hun mente han per. def. fortsatt var "hennes ansvar". lol Så da gjorde vi det sammen.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. februar 2010 #15 Skrevet 9. februar 2010 Hvis jeg hadde tid hadde jeg selvfølgelig tatt det selv. Hadde jeg hatt dårlig tid hadde jeg spurt de ansatte. Jeg har alltid tid =)
Miss Foster Skrevet 10. februar 2010 #16 Skrevet 10. februar 2010 Det har faktisk hendt meg at minsta har bæsja i bilen på vei til bhg. Da har jeg gitt beskjed om det, og de har skiftet. Jeg har faktisk ikke tid til å gjøre det om morgenen. Må også sies at hun noen ganger nettopp har bæsja når jeg har kommet for å hente henne, og har da sagt til de ansatte at det er greit og at jeg skifter. Men er det bæsj på morgenen så må de barnehageansatte skifte, og det er heller ikke noe problem for de å gjøre det.
Lady lovely locks Skrevet 10. februar 2010 #17 Skrevet 10. februar 2010 Skift selv hvis du har tid. Har du dårlig tid sier du: Jeg har dårlig tid, har dere mulighet til å ta bleia?
Gjest Skrevet 10. februar 2010 #18 Skrevet 10. februar 2010 Da hadde jeg skiftet selv, ja. Nå er heldigvis mine ferdig med bleie da :-)
Gjest Skrevet 10. februar 2010 #19 Skrevet 10. februar 2010 Jenta mi bæsjer bare hjemme hun, så har ikke det "problemet" verken ved levering eller henting;) Jeg pleier ofte å skifte bleie når jeg henter henne likevel. De pleier å skifte bleie etter frukt/brød halv tre i barnehagen - og siden jeg ofte kommer før de er helt ferdige/ fortsatt sitter ved bordet - skifter jeg fort bleie før vi går hjem. Hun er alltid så ivrig etter å kaste seg over lekene sine da vi kommer hjem, så da er bleieskift veldig upopulært! Ville nok uansett skiftet om jeg hadde hatt mulighet - ellers hadde jeg sagt det som det var, at hun hadde bæsjet på seg på veien, og at jeg ikke hadde mulighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå