Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Jeg føler meg så ensom i dette forholdet. Vi har nesten ingen tilgang på barnepass, og jobber forskjellige tider. Når han kommer hjem på kvelden er jeg sliten, og sitter med tv og han med pc'en. Jeg har ingen sexlyst, og ikke lyst å tilfredsstille han lengre. Jeg synes tanken er EKKEL ( Kjenner meg råtten som skriver dette) Han står aldri opp med barnet, og det virker som han har to forskjellige personligheter. Han skriker til meg når han blir sint og jeg mener noe annet enn han.. Jeg står opp med barnet hver dag, for han gidder ALDRI. I verste fall tar han med seg ungen opp, legger henne i lekegrinda og slumrer selv. Vi har vært så mye frem og tilbake, opp og ned i dette forholdet. Det skjærer seg hver gang vi skal skjerpe oss. Han påstår at det er jeg som må skjerpe meg. Men så er han snill og da.. Jeg har hentet alle papirene på NAV som skal søkes på, men har bare ikke klart å fylle de ut enda. Jeg har dårlig samvittghet for å gjøre det, men jeg er så sliten Skulle ringe fam.vernskontoret i morgen, men nå har telefonen tatt natta!! Ingenting går min vei. Hvordan skal jeg klare dette egentlig? Tell me! Jeg er en helt annen person sammen med han enn den jeg var før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå