tutmamma Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Er ny her og ser at du spår... Lurer på om du får noe opp på meg? Barn, parforhold, huskjøp osv... Ego 191273 Han 011270
Mamma til en<3 Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Heihei.. Er ganske ny på det her, så når det kommer litt sånnn "usikre" spm så får jeg ikke alltid så mye opp da jeg bare bruker følelser og tanker.. Men jeg kan prøve Har du/dere 2-3 jenter og 1-2 gutter? (Kan være det dere får totalt også) Ser for meg at dere får 1-2 barn til, enten en av hvert kjønn eller en-to gutter. Har dere tvillinger fra før? ellers så er det mulighet for at det neste gang eventuelt.. Ang hus kjøp så får jeg opp 3 mnd, men får også opp at det kan skje noe i mars.. Får opp en dame med blondt hår og krøller, sier det deg noe? (Vet ikke hvorfor jeg fikk opp det men) hehe... Får også opp at mannen din er veldig sliten for tiden.. Fikk ikke opp så stort mer, kun ord som jeg ikke vet helt hvorfor kom opp, men jeg kan jo skrive det opp, så kan du selv se om det er no i det.. " Bekymring/bekymre" "Glad i noe, noen eventuelt savner en" Får også opp at det er no du/dere bør være ops på, passe litt på... Får opp at det er en person dere kanskje burde være litt ops på, som dere ikke er helt klar over, føler det er en mann/gutt som dere har tillit til, men som kanskje viser sitt sanne sitt etterhvert.. Var ikke så veldig mye, men litt iallefall. Føler egentlig jeg var helt på jorde nå! :S Menmen, om det er feil, så får jeg heller prøve og se på deg igjen en annen dag..
tutmamma Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2010 Tusen takk for at du tok deg tid til å se på meg:) Ikke helt treff på alt..noe stemmer da:) Tilsammen har vi 4 gutter (sambo har 2 fra tidligere) Har et savn etter ei jente, men sjansene for at det blir gutt neste gang (hvis det blir flere) er vel veldig stor. Hadde jeg visst at det kom ei jente så hadde jeg forsøkt ganske snart:) Ingen tvillinger. Har så vidt begynt å tenke på større hus ja, håper du har rett i det. Jeg har halvlangt blondt hår... med fall/litt krøll Du har rett i at mannen er sliten, mye stress og stor arbeidsbelastning på jobb. Bekymring...vet ikke helt. Jeg har hatt mange tanker om forholdet vårt, vært veldig lei. Usikker på følelsene.... Passe på...hm vet du noe mer hva det betyr?
Mamma til en<3 Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Okei.. Kan være deg jeg fikk opp da, hehe.. Er ikke sikker, får ikke orgentlig "tak" på det, får bare opp at dere må passe på noe/noen. Får også opp en gutt når jeg får det opp, en gutt i 20åra eller noe kanskje, lang, tynn og mørkt hårt.. Trur dere stoler veldig på han og at han virker som en kjempe fyr, men at han har noen planer i bakhue som ikke er så veldig bra, som har med dere og gjøre.. Kanskje jeg tolker det helt feil at det betyr noe helt annet eller så er jeg kanskje helt på jorde, hehe... Får opp at mannen din kan ha vært skeptisk mot han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå