Gjest eelis+kian Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Helsesøster anbefalte den, men jeg er nå egentlig litt skeptisk. Tenkte jeg skulle "give it a go" uansett i kveld, men er interessert i å høre andres erfaringer :-)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Vi har dels brukt hysjing ved legging. Men ikke akkurat som metode. Begynte sånn rundt 8 mnd alder. Det begynte vel mest som distrahering sammen med leker(hadde vanskelig for å ligge ned og finne roen). Når vi hadde fått innsovningen på plass, har vi brukt det som bekreftelse på at vi er i rommet. Har litt separasjonsangst, og letter ofte på hodet for å se at vi er der. Men med litt hysj innimellom for han bekreftelse på at vi er der uten å reise seg opp. Vi har hatt tildels store problemer med soving her da, og vanlige metoder har ikke vært så lette å gjennomføre, så vi har gjerne endt opp med å lage våre egne varianter.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Har brukt mye hysjing på gutta, hysj lyden er veldig lik lyden av navlesnor lyden i livmoren. Når de våkner på natta går jeg inn på romet og sier ingenting bare hysjer og stryker de litt på ryggen, da roer de seg som oftes uten noen mer.
Gjest eelis+kian Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Takk for at dere delte :-) Det virker som at dette er metoden for oss! Han sovnet etter tre kvarter, og da hadde han pludret for seg selv i en halv time mens jeg leste en bok. Jeg hysjet bare i et kvarter, tenk det! Jeg brukte to og en halv time på opp/ned-metoden, og det endte med at jeg gav opp og ammet han i søvn, så dette er kjempebra! :-D Nå feirer jeg med litt sjokolade, hihi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå