Gå til innhold

Stemoren til min datter røyker vist hasj på fest..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke farlig å røyke hasj på fest nei. Men kan vi vite at denne stemora ikke røyker når hun har stedatteren boende hos seg? For alt det vi vet, kan stemora sitte ute og tar seg et par trekk mens datteren er på skolen.

Røyker man hasj på fest, er det fult mulig at man også kan ta et par trekk hjemme som ingen ser.

Så Hi, du bør konfrontere stemora.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Har også fått høre at han nå er skadet/syk eller noe, i allefall sengeliggende, noe han ikke har fotalt da (har vel egentlig ikke noe med det..), og jenta er der. Jeg reagerer på hvorfor hun skal være der, om han selv ikke klarer å ta seg av henne, når jeg er tilgjengelig."

Jeg reagerer mer på dette utsagnet enn om stemor evt skulle finne på å røyke hasj i festlig lag.

Hun er der fordi han ikke klarer å ta seg av henne. Punktum! jeg er selv bonusmamma til to jenter og om mannen min er syk, så er det min jobb å passe på jentene. Da henter og bringer jeg i barnehage/skole, sånn er det jo å være en familie. Dette kan du ihvertfall ikke henge deg opp i, hvordan de styrer familielivet sitt har du ingenting med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...