Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Jeg klarer bare ikke å finne ut hvor og når jeg kan ta ut kjøpeutbytte, noen som vet noe mer om dette enn meg?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Du kan hente det i dag. Ta med deg leg og coop-kortet til nærmeste info ved coop-butikk. Jeg hentet nettopp 2400kr:)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Kan man gjøre det når man vil åsså? Dette er en utrolig trang måndte å jeg har et par tusen som hadde kommet godt med på denne coopkontoen. Er det i butikken jeg kan ta ut eller?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Beklager, så jo nettopp nå at første anonym skrev ved infoen:) Takker for svar jenter:)
mammantilT&I Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 må man ta ut dette, eller kan det bli stående på en slags konto?? var ikke mange kronene vi hadde tilgode hos coop så jeg gidder ikke stresse med å ta ut pengene om jeg ikke må..
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #8 Skrevet 9. februar 2010 Jeg henter det på kontoret i min lokale butikk. Sier bare fra til en annsatt og de henter sjefen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå