Gå til innhold

Dere som bruker wild yam..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge tar dere wild yam? Jeg begynte 2-3 dager etter eggløsning, og idag er det 7.ende dagen jeg tar de. Så når skal jeg slutte å ta de egentlig, for noen skriver 6 dager og noen frem til ikm..blir helt forvirret av alt dette :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som kan hjelpe?

Skrevet

Jeg har hørt ei ukes tid av flere som går på det her, men jeg vet ikke. Har bare hørt det:)

Skrevet

jeg tok det ca 7 dager.. og så sluttet jeg - og nå er jeg gravid! :)

Ikke at jeg vet best altså, men jeg har lest at man ikke skal ta wild yam når man er gravid, så da tenkte jeg det var best å ta det bare en uke tilfelle spira satt..

Men jeg tok dobbel dose da..:)

Skrevet

Jeg tester wild yam nå, og hu på helsekosten her anbefalte å bruke de bare 1 uke. Siden det står på de at de ikke bør brukes av gravide, siden det ikke er nok dokumentasjon på de under svangerskap, så syntes jeg det er best å bare ta de 1 uke..

Tar også dobbel dose.. Men jeg er heller ingen ekspert, bare går etter hva jeg har lest og hørt og fått av råd. :)))

Skrevet

Gratulerer så mye HopefullySoon :D så gøy å høre at du er gravid!!

Tror jeg skal stoppe å ta de idag da, så får jeg se hva som skjer :) Tok sist mnd og, men da traff vi ikke EL.

Har tatt 6 tabletter til dagen, så håper det holder..synes 8 hørtes så veldig mye ut! Tok bidronninggele frem til EL, gjorde du og det?

Skrevet

Tusen takk for svar, Kira1979 :)

Jeg bestillte de på en nettbutikk, så har liksom ikke hatt noen å spør til råds :) men har tatt 6 tab. til dagen, så er ikke så langt ifra dobbel dose da. Blir spennende å se om det klaffer for noen av oss da :)

Lykke til!

Skrevet

Jønimi :)

Det gjør ingenting om du bare har hørt det, blir glad for alle svar. Er bare så frustrerende å ikke vite helt hvilke man skal følge..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...