Lille diamant Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Hvor lenge tar dere wild yam? Jeg begynte 2-3 dager etter eggløsning, og idag er det 7.ende dagen jeg tar de. Så når skal jeg slutte å ta de egentlig, for noen skriver 6 dager og noen frem til ikm..blir helt forvirret av alt dette :S
Jønimi #er gravid!# Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Jeg har hørt ei ukes tid av flere som går på det her, men jeg vet ikke. Har bare hørt det:)
Puppen og lillemor Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 jeg tok det ca 7 dager.. og så sluttet jeg - og nå er jeg gravid! Ikke at jeg vet best altså, men jeg har lest at man ikke skal ta wild yam når man er gravid, så da tenkte jeg det var best å ta det bare en uke tilfelle spira satt.. Men jeg tok dobbel dose da..
Kira - Gravid! Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Jeg tester wild yam nå, og hu på helsekosten her anbefalte å bruke de bare 1 uke. Siden det står på de at de ikke bør brukes av gravide, siden det ikke er nok dokumentasjon på de under svangerskap, så syntes jeg det er best å bare ta de 1 uke.. Tar også dobbel dose.. Men jeg er heller ingen ekspert, bare går etter hva jeg har lest og hørt og fått av råd. ))
Lille diamant Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2010 Gratulerer så mye HopefullySoon så gøy å høre at du er gravid!! Tror jeg skal stoppe å ta de idag da, så får jeg se hva som skjer Tok sist mnd og, men da traff vi ikke EL. Har tatt 6 tabletter til dagen, så håper det holder..synes 8 hørtes så veldig mye ut! Tok bidronninggele frem til EL, gjorde du og det?
Lille diamant Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. februar 2010 Tusen takk for svar, Kira1979 Jeg bestillte de på en nettbutikk, så har liksom ikke hatt noen å spør til råds men har tatt 6 tab. til dagen, så er ikke så langt ifra dobbel dose da. Blir spennende å se om det klaffer for noen av oss da Lykke til!
Lille diamant Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2010 Jønimi Det gjør ingenting om du bare har hørt det, blir glad for alle svar. Er bare så frustrerende å ikke vite helt hvilke man skal følge..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå