Gå til innhold

Kropp til å ikke bli klok på!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På lørdag var ikm. Jeg hadde ikke forventa at det ble denne måneden, men tr kom jammen meg aldri. Klarte å vente til søndag kveld med å teste, men den var negativ. Men fortsatt har jeg ikke fått tanta. Jeg har vært nærmest på dagen presis i månedsvis, så det her skjønner jeg ingenting av!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta en ny test=) Kanskje helst på morgonen da urinen er mest konsentrert=)

Skrevet

Jeg har lagt en liten slagplan om å ta en ny en om det ikke har skjedd noe innen helga. Blir så skuffa om jeg begynner å teste igjen, og det blir negativt igjen. Men jeg tenker jo knapt på annet om dagen. Har ikke stressa, reist eller noenting, så det er egentlig ingen grunn til at det ikke skal komme. Hvert fall ikke når det har vært ganske så presist siden en måned etter at jeg slutta på p-pillene.

Skrevet

Bare slapp helt av- det verste som kan skje er at tanta kommer:)

Skrevet

Det her blir rarere og rarere! Idag til morran kom det en liten blødning, så jeg roa ned og fortalte samboern min at tanta faktisk var kommet. Så dro jeg på jobb og tenkte ikke noe mer på det. Men nå er det ingenting igjen. Har ikke kommet noe mer blødning i det hele tatt, bare såvidt det var da jeg sto opp. Sånn pleier tanta mi aldri å oppføre seg ;) Kommer a, så kommer a!

Skrevet

jeg blødde "en gang" den dagen tr skulle komme da jegva gravid første gangen......så trodde som sakt at løpet var kjørt.....MEN feil! jeg var gravid...........så får håpe tanta di er lik mi ;)

Skrevet

Det håper jeg også, Kosepose! ;) Syns det bare er så rart. Det var liksom "friskt" blod, og ikke brunt, som jeg har hørt andre har snakka om. Men det var bare det lille da jeg var på do da jeg sto opp. Etterpå - nada! Jeg regna med at det var vanlig mens. Tanta skulle jo ha kommet på lørdag, men alt som kom var en liten dæsj idag ;p

Men får jo ikke gjort noe fra eller til. Må bare vente og se. Det er bare så vanskelig. Og hvis den ikke kommer på enda noen dager, og jeg tester negativt til helga - da tror jeg at jeg må ta en telefon til legen.

Skrevet

Hei.

Jeg vet ikke svaret på spørsmålet ditt altså, jeg bare melder meg inn i klubben som har en kropp de ikke forstår :/

Ikke meningen å syte altså, men jeg klarer ikke la være...Jeg er så utrolig oppgitt. Har alltid regelmessig mens. Siste halve året 28 dager presis. Så forrige mnd følte jeg meg litt svimmel og uggen og trodde jeg var gravid, men neida...tanta kom 4 dager for tidlig!!

Så var tanta litt rar og annerledes, blødde like lenge 5-6 dager, men litt mindre enn normalt. Og ennå rarere...NÅ her jeg begynt å blø igjen!!!! 4 dager etter at tanta var ferdig så har jeg jammen meg fått den igjen, jeg har blødd friskt vanndig blod i 4 dager og har skikkelige menssmerter. Tok gravitest for å sjekke om jeg kanskje likevel ble gravid forrige mnd, men nå holdt på å abortere. Første test synes jeg var svak positiv , men en til samme dag er negativ.

HVA skjer med kroppen min??????

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Jeg har lyst til å grine. Føler meg samtidig litt gravid, litt følsom ,trøtt og får slike anfall med svimmelhet. Kan det være en abort jeg gjennomgår?? Vet at ingen her kan svare, men jeg er sååå frustrert...

Puh........takk for en utblåsing....til den som gadd å lese.

Silje..

Skrevet

Vi trenger noen utblåsninger noen ganger! Skjønner så godt hva du mener. Når jeg ikke er gravid, så kan vel alt holde seg til regelmessighetene og ikke tulle sånn!

Nå går jeg rundt i ei lita boble. Annenhvert minutt tenker jeg at jeg kanskje er gravid, mens i det neste kommer jeg på at jeg testa negativt på søndag. Vil liksom ikke teste igjen heller, for da kommer skuffelsen bare på nytt.

Det er ikke lett å bli klok på det her.. Det blir så utrolig mye tanker og følelser når det ikke blir slik som det skal bli. Jeg har "egentlig" bestemt meg for at jeg ikke tror på noen andre symptomer enn at tanta ikke kommer. Men hu ville tydeligvis komme på en hurtigvisitt og irritere meg grenseløst! Har såå lyst til å teste igjen, men jeg er såpass gnien at jeg ikke gidder å kjøpe nye tester i hytt og vær ;)

Håper kroppene til oss skjerper seg kraftig! Nei til tull!

Skrevet

Hehe, jeg må bare le:) Dette er så typisk, hvorfor skal kroppene våre gjøre oss så forvirret?

Jeg tenker også nå at kun ikke kommet tr er et symptom. De litt ømme puppene driter jeg i, de lurer meg uansett. Aldri stol på pupper!

Jeg har også 28 dagers syklus, er på dag 30 i dag. Kom bittelitt rødfarge på slim i dag, såvidt det var. Og intet mer! Men tempen min har sunket da.... Men kanskje den stiger igjen? Tror det ikke- men håper!

Skrevet

Å ja.

Takk for at du gadd å lese :)

Håper du er gravid da, det kan jo av og til gå noen dager over IKM før testen blir positiv. Jeg husker likevel en gang jeg hadde det som deg, litt blod, så stopp og så kom tanta litt for seint. Men ikke så mange dager tror jeg..

Hehe Vi sliter med stikk morsatt problemstilling da. Du får den ikke og jeg får den i ett kjør :) Har du andre tegn eller...selv om du ikke har helt trua? Jeg håpte først det var litt El-blødning jeg, men nå har jeg liksom gått med bind i 4 dager så da måtte det ha vært et hønseegg..hehe

Masse lykke til iallefall :)

Skrevet

Haha, det er bra humoren ikke blir borte =D

Men nå kom det litt blod igjen, sist jeg var på do, så om ikke tanta kommer på ordentlig nå, DA veit jeg ikke opp-ned på noenting lenger. Sånne små tulleblødninger syns jeg ikke noe om. Rart at det kom litt, så ble helt borte, før det kom litt igjen nå liksom.

Jeg signerer på det Jønimi skriver - pupper stoler jeg ikke på! ;) Jeg har ikke hatt noen andre tegn egentlig. Jeg er mye kvalm fra før av, så om jeg skal gå etter det, hadde jeg trodd jeg var gravid annenhver dag. Men har vært så sikker på at jeg ikke er gravid, så har vel ikke "kjent etter" heller. Om jeg ikke hadde testa og fått negativt på søndag hadde jeg vel vært helt vrak nå, men i og med at jeg fikk det resultatet tror jeg igrunn på det. Bare håper ting stabiliserer seg snart.

Skrevet

Ok, amen.

Få høre hvordan det går da. Håper du er gravid :)

Fortsettelse følger...... :)

Skrevet

Men du, hvorfor tester du bare en gang i uka? Dagen etter ikm kan testen være negativ, spes om kvelden, men nå fire dager etter ikm er jo sjansen for at den skal vise positivt myyye større! Hvor i all verden utsette pinen? Eller forhåpentligvis gleden, da :D

+ at hvis du ikke er gravid, kommer ofte tr rett etter negativ test. Det er iallfall min erfaring...

Skrevet

Nei, jeg veit egentlig ikke hvorfor jeg venter. Jeg tror det egentlig er fordi jeg på en måte "godtok" nederlaget på søndag. Nå som det kommer noen småblødninger her og der er jeg enda mer overbevist om at det ikke har skjedd noe. Men jeg skal hvert fall se an hvordan det blir nå utover kvelden. Om den lille blødninga som kom istad fortsetter eller ikke. Må uansett ut og kjøpe ny test, så får ikke sjekka noe mer før imorra lell =)

Skrevet

Nå ser det ut som det har kommet for fullt her. Litt lei meg egentlig. Håpa liksom i det lengste. Drar til og med hjem fra jobb. Kjenner meg kvalm og litt febersjuk. Håper ikke det har noe med hverandre å gjøre. Vil heller at det er sein tante enn tidlig SA. Lei meg, lei meg, lei meg! =( =( =(

Skrevet

hei. hadde en liknende hendelse selv. begynte å spotte en uke før ikm, tenkte festeblødning og alt, men ca 1 dag før ikm kom TR for fullt, og jeg blødde MASSE... så har jeg lest her inne ifm debatter rundt wild Yam og sånne greier at hvis man har for lave verdier av ett hormon etter EL og befruktning av egget (progesteron???) så kanskje ikke det befruktede egget fester seg, men "går til spille" ... og at det kanskje var det som skjedde ettersom det ble spotting i forkant av ikm, noe som jeg til vanligvis aldri har. vet ikke om du skjønte hva jeg mente???

Skrevet

Skjønner hva du mener, ja! Jeg har ordna meg legetime. Skal avgårde imorra. Vil bare være sikker på at alt er i orden, siden jeg hadde feber og sånt idag. Overreagerer helt sikkert, men jeg vil bare få det ut av systemet og vite at ting er greit. Hadde en liten melt down foran ei venninne idag, og hu har har ei tante som holder på med en haug med ulike behandlinger (autorisert, selvfølgelig). Soneterapi, naturterapi og lignende. Så jeg skal prøve meg litt på det. Bare for å få hjelp til å slappe av litt. Vi har ikke forsøkt lenge, så det er ikke derfor, men bare for å roe ned litt. Nå som jeg er så innstilt på å bli gravid, stresser jeg så fort rundt det. Litt hjelp til å roe ned hele prøveperioden tror jeg at jeg kan ha godt av =)

Så håper jeg så inderlig at det klaffer for meg og alle dere andre snart!

Skrevet

Hei Miss Snow..

Er det lenge siden du slutta på p-piller? For meg tok det over et år før jeg fikk noe TR i det hele tatt, og når den førs kom var det veldig ustabilt i flere mnd. Det kan jo hende at kroppen din ikke har falt helt på plass etter pilleslutt, selvom du har hatt noen sykluser som har vært som de skulle.. Jeg sier dette til deg selvom jeg ser du skal til legen, for da jeg gikk rundt å lurte var det ikke mye hjelp å få hos legen min. Det var først da jeg begynte å lese litt på nettet at jeg så at det var vanlig med litt "hormon kluss" i et års tid etter pilleslutt..

God helg :o)

Skrevet

Mimie; Jeg slutta på p-pillene i månedsskiftet august/september. Da tok det godt over en måned før jeg fikk mensen igjen. Etter det har syklusen stabilisert seg på 25-26 dager. Det kan nok godt hende at du har rett i at kroppen ikke er helt tilbake i lage igjen. Så får bare ta tiden til hjelp!

Legen kunne ikke hjelpe meg med så mye, men allikevel var det utrolig godt å ha vært der. Jeg har, det som må være, verdens beste lege, så det var godt bare å kunne lufte alle bekymringer og tanker jeg har. Nå er verden så mye bedre. I mitt hode var bare tanta litt forsinka den måneden her og kom litt kraftigere enn vanlig når hu først kom. Uansett om det ene eller andre har skjedd, så er det ikke noe å gjøre noe med =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...