Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to av samme kjønn (samt 2 "bonus" barn av samme kjønn som mine) Ønsker meg så en av motsatt kjønn.... får jeg flere barn, evt når? Den biologiske klokka tikker....

Noen som ser hva vi har og hva vi ønsker oss?? 191273

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg får opp gutter på deg.

Jeg har følelse av at du kommer til å få et barn til av samme kjønn dersom du blir gravid igjen.

Jeg ser ikke direkte noen graviditet i år. Muligens neste sommer. Jeg tror dere må ha litt hjelp for å komme igang.

Masse lykke til!!

:)

Skrevet

Du har rett i at vi har gutter (ser også at nicket mitt kom med...tutmamma..hehe avslørt :)

Det var synd...at du ikke får opp noen jente på meg. Det er et stort savn. Vært inne på tanken om kjønnsbestemt ivf i utlandet, men det byr meg litt imot.. Du får ikke opp noe om det?

Må vel bare slå meg til ro med at jeg ikke får jenta jeg savner.....

Kan du spå om andre ting? Som parforholdet vårt og om evt huskjøp?

Han 011270

Skrevet

Hei,

Må si at jeg fikk følelsen av gutter før jeg så på nicket.

Jeg fikk også opp det at du må slå deg til ro og glede deg over de barna du har. Og hvis det skulle bli sånn at du får en gutt til, så gled dere over det også! Hvert barn er et mirakel - uansett kjønn!!

-Men skjønner at du har savn etter ei jente.

Jeg fikk opp at dere trenger litt hjelp, men jeg er usikker på om det er noe med kjønnsbestemt ivf.

Hva med å adoptere et barn? Eller bli fosterforeldre?

Jeg får opp noe i forhold til at dere bor i huset en av dere har hatt fra før av, og at dere ønsker noe nytt sammen. Kan dette stemme? Jeg ser muligheter for flytting i mai/juni. Jeg tror dere finner et veldig fint hus som ligger akkurat der dere har drømt om!!

Jeg får ikke opp noe spesielt på parforholdet. Det er kanskje litt mye mas innimellom og man kan glemme hverandre i alt det praktiske i hverdagen.

Jeg tror dere har vært sammen såpass lenge nå at den første forelskelsen har lagt seg litt, men det er ikke noe negativt i det. Pass på å få litt tid sammen og gjør litt "kjæresteting" sammen. Bare dere to. Glem hus og hjem, flytting og barn/graviditet en stund og bare kos dere. Jeg tror han lett kan bli lei hvis du maser for mye om sånt.

Jeg får opp noe positivt i forhold til økonomien på våren. Jeg tror det dukker opp litt ekstra penger som dere ikke hadde regnet med. :)))

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...