Gå til innhold

Vondt i bekkenet allerede??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt litt småvondt i bekkenet nå i kveld/ettermiddag, nede ved symfysen eller hva det nå heter igjen? Er det normalt så tidlig?? Kjente ikke noe der før etter uke 12 forrige gang. Slet ikke noe særlig med bekkenløsning sist jeg var gravid før mot slutten, men var småvond i symfysen(?) fra uke 12 ca da. Er jo bare 5+6 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, men jeg har vondt nede i korsryggen..Har hatt det den siste uken..Minner om bekkenvondt..Men vet ikke :/

Skrevet

Er ikke godt å si, synes liksom at det var veldig tidlig å få disse ''plagene'' nå. :/

Skrevet

Jeg hadde vondt i korsryggen fra uke 5-7. Det ble helt borte etter det. Jeg har bakoverliggende livmor og har hørt at man kan få smerter i korsryggen når den vokser og strekker på seg =) Så går det over etterhvert som den reiser seg...eller noe =)

Skrevet

Har bakovervendt livmor jeg også, så det har kanskje noe med det å gjøre da :) Håper at det gir seg etterhvert.

Skrevet

Fult mulig å få vondt i bekkent så tidlig desverre.

I mitt forrige svangerskap begynte bekkenet å murre etter 6 fullgåtte uker, det samme har skjedd denne gang. Forrige svangerskap ble jeg 100% sykemeldt pga bekket i uke 12. Håper jeg ikke blir like tidlig sykemeldt denne gang!

Skrevet

Det er nok dessverre mulig ja.. Mitt første graviditetstegn var faktisk vondt i halebenet/bekkenet... Var hos legen som mente det måtte være muskulært - men en uke etterpå fikk jeg positiv test... Og bekkenet ble ikke bedre i løpet av svangerskapet akkurat.. Gikk med krykker i deler av svangerskapet, måtte ha sklilaken for å snu meg i sengen og hadde store problemer med å bevege på meg når kvelden kom....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...