Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Karen Ingeborg Kristin Ingrid Ingvild
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Liker alle, utenom Karen. Liker kanskje Kristin og Ingvild best
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Synes Ingeborg er fint, de andre er helt greie.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 ikke min smak, men liker ingvild mest,..
prebs Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Synes du har innmari god smak:) 1.Kristin - kunne brukt selv 2.Ingvild - kunne brukt selv 3.Ingeborg - kunne brukt selv 4.Ingrid - kunne brukt selv hvis det ikke var så poppis 5.Karen - eneste jeg er skeptisk til på grunn av uttalen. På min dialekt blir det Kaarn, og det liker jeg ikke. Karen uttalt med tydelig r er fint.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #9 Skrevet 9. februar 2010 liker veldig godt alle, botsett fra kristin. Det er platt og kjedelig, og ikke like norsk-flott-ærverdig som de andre :-)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #11 Skrevet 9. februar 2010 Jeg ville ha rangert dem akkurat i den rekkefølgen du har satt dem opp Jeg er veldig glad i Karen, jeg syns det er så koselig og varmt navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå