Miamaria Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Har disse typene alkohol: -Bacardi razz -cognac -masser av vanlig sprit -baily -gin -kaluha Forslag? Tenker å servere: gin & tonic bacardi razz- sprite- litt bringebærsaft og bringebær Forslag?
CMH Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Aloe vera! En dæsj bacardi lemon, evt vanlig sprit Litt Tom Collins Litt Rose and Lime Deretter Midori ( Melonlikør) Tilslutt Sprite, evt 7up/andre typer sitronbrus + Isbiter
Mom2Two Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Cuba Libre og Santo Libre:) * Cuba Libre er rom med cola og lime * Santo Libre er rom med seven up og lime (skvis limbåten og slipp den i glasset) Orange Blossom Strawberry Daiquiry Enkelt å finne oppskrifter på nett:-)
Lillesnuppis Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Disse drinkene er gode: RASSHØL Bacardi Razz Tranebær juice Sprite Brunt sukker (1 ts) Limebåter. WHITE RUSSIAN Kalhua Vodka Melk Masse knuste isbiter SAN FRANSISCO Vodka Bananlikør Appelsin juice Grendadin visst du vil ha den fine oransje fargen Malibu Ananas juice Du kan også blande malibu'n med cola eller sprite Masse knuste isbiter Dette er di drinkene jeg pleier å lage meg. Å som jeg liker aller best :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå