Gå til innhold

Statlig Bostøtte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som får det? Å har dere fått det på kontoen ennå? Forrige mnd kom det den 8, men denne mnd har det ikke kommet. Vet det er utbetaling den 10 hver mnd, men begynner å lure litt siden den ikke har kommet inn på kontoen min ennå.Boligkontoret ringte meg her om dagen, men rakk ikke å ta tlf. Å dem ringte ikke tilbake.

Trenger disse pengen for husleia er alt betalt. :-D

Kan det komme inn penger på kontoen senere i kveld? eller må jeg vente til i morgen etter kl 08.00?

Fortsetter under...

Skrevet

Kanskje greit å ringe boligkontoret opp igjen da..

Skrevet

Grunnen til du fikk det den 8 forrige mnd var nok fordi den 10 var på en søndag. Du har det helt sikkert inne på konto i morgen.

Vi mottok bostøtte for et par år siden, og da var det aldri noe problem med utbetaling. Fikk det som regel den datoen utbetalingen var.

Hvis det er noe viktig så ringer sikkert boligkontoret opp igjen, men du kan jo ringe dem å høre hva de lurte på.

Skrevet

Ja det stemmer at 10 var søndag forrige mnd. Tenkte ikke på det jeg. Var bare så redd det kanskje var noe tull, men det er det nok ikke. For det har ikke skjedd noen endringer på inntekts fronten. ringer dem i mårra visst ikke pengene er kommet inn jeg.

Tusen takk for svar. Det siste innlegger roa meg betraktelig :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...