Gå til innhold

Kjære Sanna 28

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil du spå meg?

Jeg lurer på om du ser graviditet på meg? evt når?

jeg er født 03.11.86

og mannen min er født 14.04.81

Håper du vil spå=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg får opp en graviditet på deg ganske snart!! Jeg har nesten lyst til å si at du allerede er gravid! Det ligger i alle fall helt opp i dagen. Jeg tror du blir gravid i løpet av de neste 3 mnd. Jeg ser en gutt på deg. Så ei jente. Muligens en gutt til om noen år.

Vær obs når du blir gravid. Jeg spår ikke død og farlige sykdommer, men jeg får opp ordet "mirakler" her. Jeg får følelsen av at det nesten er et mirakel at barnet deres blir født og blir frisk. Jeg ser at alt går bra, men at det kan hende det blir litt dramatisk rundt selve fødselen. (Muligens tidlig født).

Jeg sier ikke dette for å skremme deg, men for at du skal være litt obs når du går gravid. Ikke vær redd for å gå noen ekstra ganger til legen for å sjekke at alt er bra. Vær spes obs på svangerskapsforgiftning el.l.

Jeg får opp at du skal spise mat med karve i. Muligens for å holde kvalme borte? (Jeg mener jeg har hørt at karvete er bra mot kvalme, eller blander jeg nå? Det er vel også bra mot oppblåst mage etc).

Jeg får opp at du og mannen din kommer til å takle alt sammen veldig bra, og at han støtter deg i alt du gjør. Jeg tror du har en veldig snill mann!! Ta vare på ham!!

Jeg får opp at han er litt borte fra deg i perioder. Jobber han langt unna? (pendling el.l?) Evt at han jobber mye i perioder.

Lykke til!!

Skrevet

Ååå, så spennende :)

Venter mens på søndag, så det blir spennende å se :)

Tusen takk for at du tok deg tid til å spå meg, setter stor pris på det :)

Å du hadde helt rett med mannen min :) Han er en snill mann, å jobber kanskje for mye i perioder.. Men han har også søkt på en jobb i nordsjøen. Han får snart svar om han får jobben;) Spennende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...