Gå til innhold

bare sover...

tresøtesmå-torødogenblå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på ei uke sover stort sett hele tiden. Våkner for å spise, og skriker litt om kvelden, men ellers sover hun. Når slutter de med det? Jeg burde vite det, har jo to fra før... Men husker ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det finnes noe fasitsvar på dette:-)

De sover vel stort sett døgnet gjennom de første ukene, deretter er det helt individuelt hvor mye søvn de trenger. Gradvis mindre ettersom de vokser til. De bør jo sove så mye de kan, for da utvikler hjernen seg best.

Min er to måneder, og i dag har han sovet nesten hele dagen. I går hadde han to våkenperioder på noen timer hver gang. Det er faktisk sånn annenhver dag, når jeg tenker meg om:-)

Skrevet

Snuppen min sov veldig mye de to første ukene. Nå som han er tre uker har han lange våkenperioder hvor han er veldig urolig.

Har ei fra før jeg også, men husker overhodet ikke sånne detaljer, enda hun bare er 2,5 år.. Utrolig hvor fort man glemmer.. :)

Skrevet

Ja, det er helt utrolig hvor mange detaljer som forsvinner med tiden. Takk for svar, kanskje vi har enda et par uker med fred og ro foran oss:-)

Skrevet

Andre jenta vår, som nå er 4 mnd, sov nesten hele tiden de første 2 månedene.. sover fortsatt ofte 3-4 lurer hver dag, noen korte og en lang. Herlig! Førstemann sov nemlig veldig dårlig på dagtid..

Skrevet

Min er sånn fortsatt. Han er 11 uker. Noen dager kan han være våken i en liten periode å smile og gi litt kontakt. Andre dager, som idag, sover han konstant, kun avbrutt av bitte små skriketokter (han plages med forstoppelse). Han er også innimelom plaget med vondt mage på kveldstid. Da skriker han, men er på en måte ikke våken.

Jeg tror han har sovet omtrent like mye siden han var nyfødt.

Skrevet

Min gutt er 3 mnd. og han sover enda stort sett hele døgnet. Sover hele natten fra 20.00 og gjerne til mellom 08.00 og 11.00 på morgenen med 2-3 måltider på natta. Han sover mens han spiser. Når han våkner på morgenen er det mat og stell og litt våkentid (er våken maks 1,5 time), så er det sovetid igjen. Og da sover han 2-4 timer. Og sånn går det gjennom dagen. Begge mine har sovet mye. Bare nyt det mens du kan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...