Gå til innhold

Hvor mange bryr seg IKKE om morsdag, valentinsdag, farsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg er det rart og feire sånne dager. Vi har aldri gjort det i min familie. Hvis det var noen feiring så var det kake til kaffen på kvelden. I min manns familie er der vanlig med både felles middag med alle barn og gaver til mor!

For meg er det akkurat det sammen om gubben glemmer det eller ikke, er jeg merkelig!

Fortsetter under...

Skrevet

Da jeg og bror var små så feiret vi morsdag og farsdag med lang frokost, kaker og gaver som vi selv hadde lagd.

Men da vi ble større og begynte å kjøpe gaver så syntes mamma og pappa at det var på tide å avslutte gave-feiringen av disse dagene. Vi hadde fortsatt kake og mamma/pappa fikk blomster, men ikke gaver.

Valentine har jeg ikke noe forhold til og har aldri feiret dagen

Skrevet

Her i huset blir d ikke feiret morsdag, farsdag eller valentinsdag. Syns nesten at disse dagene er funnet opp for å sluke mer penger av oss forbrukere. Slik som haloween også har blitt. Vi feirer fastelaven derimot så jeg gleder meg til bollebesøk hos min mor på søndag.

Skrevet

Feirer ingen av delene, og får ofte ikke med meg at det er en gang.

Skrevet

Funnet opp for å sluke mer penger? Mine oldeforeldre og besteforeldre har enda sine morsdagskort/farsdagskort, og jeg synes det er kjempekos hver gang vi ser på dem. Mamma og pappa sparer på de kortene de fikk, og små ting som vi ordnet til dem. At handelsstanden vil tjene på det er vel ikke så rart, men om mennesker har litt fantasi og bare orker, så er det utrolig mye som kan gjøres ute å støtte handelsstanden. De som handelsstanden tjener på, er vel de som ikke orker å gjøre noe annet enn å kjøpe ferdigproduserte ting:)

Selv så har jeg og den lille noe fast vi lager og gir til bf, og de har noe fast som de lager til meg.

Bruker å bake til mamma/pappa, og så låser vi oss inn og serverer frokost på sengen til dem. Slik vi alltid har gjort:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...