Gå til innhold

Pølsepakke som ble åpnet på lørdag. Bruke resten i dag;-p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å lage en grønnsakssuppe til kvelds, og gjerne putte i de to pølsene som er igjen. Luktet på dem, og kjente ikke noen spesiell lukt.

Bruk eller kast?

Skrevet

Hadde nok kastet dem siden pølser har en tendens til å bli fort vonde.

Skrevet

hvis de har ligget i kjøleskapet hele tiden, og lukter helt greit hadde jeg spist dem..

Skrevet

Ikke rart at det blir kastet mye mat hvis man i det hele tatt vurderer å ikke spise pølser som har ligget tre dager i kjøleskapet.

Jeg bruker middagspølser som pålegg, og en slik pakke ligger åpnet i kjøleskapet en ukes tid. Blir ikke dårlig av det.

Skrevet

Henger meg på; spis!!!

Se NRK web-tv. FBI eller puls for en liten stund tilbake, da var det nettopp om holdbarhet på matvarer. Vi kaster ufattelige mengder mat i dette landet.

Skrevet

Jeg hadde spist de, det er ikke noe annerledes enn feks kjøttpålegg som har en holdbarhet på 5 dager etter åpning.

Skrevet

Ja, det gjør vi nok, men middagspølser i åpenet pakke blir faktisk fort sur. Kjente ikke noen lukt, så skar meg en bit og smakte (eller mannen smakte), og han syntes den var litt sur på smak. Da gikk de ut i komposten.

hi

Skrevet

Anbefaler å investere i zip-lockposer. Putte hele orginalembalasjen inni posen. Da har man best før dato og alt inntakt. Zip-lock kan jo bare vaskes og brukes opp igjen, hvis man synes de er for dyre som bruk og kast

Skrevet

Bare spis dem. Lukter dem ikke vondt så er det ingen fare.

Skrevet

bare så spise dem:) pølser blir eige med hvitt belegg når dem er dårlige,du merker det fort:)

Ingen fare:)

Skrevet

Takk, da er zip-lockposer herved notert. Så lurt å kunne pakke ting som har blitt åpnet i slikt.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...