Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer på om hva du ser på meg?

ser du er så flink til å se forkjellige ting på andre. spennende :)

hvis du har tid :)

160488

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Først og fremst får jeg opp at du er en veldig hyggelig jente som bryr deg om menneskene rundt deg. Vennene dine er heldige som har deg - håper de vet å sette pris på deg!! Jeg tror du lett kan glemme deg selv oppi alt og alle. Husk å si nei innimellom! (uten å få dårlig samvittighet for det!)

Jeg får deg opp med en kjæreste. Stemmer det? Jeg er litt usikker på om dere bor sammen. Jeg ser flytting på deg, så kanskje dere skal flytte sammen snart?

Jeg får opp studier på deg. Muligens en jobb også.

Jeg tror ikke du kommer til å få problemer med å finne jobber. -Det er nesten så du får for mange og får problemer med å si nei til jobbene du får!

Jeg tror du får en ganske hektisk vår, men jeg får opp en lang og varm sommerferie for deg. Muligens på en hytte dere har? (Jeg får opp et sted langs kysten. Muligens i sør Norge, men jeg er ikke helt sikker på det).

Jeg tror du har opplevd en del i livet ditt, men at du har kommet litt over dette nå. Det har ikke alltid vært så lett å være deg, men nå er det mye roligere i livet ditt, og du kan se tilbake på det som har skjedd og se at du har lært noe av dette og vokst på det erfaringsmessig.

Jeg får også opp at du snart får svar på noe du har ventet på lenge. Det blir et positivt svar for deg! Jeg tror det er ift skole/kurs/jobb. Muligens kan det også ha noe med bolig å gjøre?

Jeg får opp en venninne som trenger/kommer til å trenge mye støtte framover. Jeg er helt sikker på at du kommer til å være der for henne. Pass på at du ikke tapper deg helt for energi.

Jeg får opp at du har god intuisjon, men at du ikke er flink nok til å lytte til "magefølelsen" din. Bruk den og stol på at det den sier er det rette for deg!!

Jeg får også opp en feiring i løpet av våren. Rundt påsketider, tror jeg. Det kan være en bursdag eller lignende.

Jeg får også opp et bryllup i løpet av sommeren som du blir bedt i.

Det ser veldig lyst ut for deg framover, men litt hektisk nå de første månedene.

Jeg får ikke direkte opp noen barn på deg enda. Jeg tror det kommer til å drøye noen år enda. Jeg tror du får ditt første barn når du er rundt 25 år. (Hvis det stemmer at du er 21 nå? Jeg fikk litt opp at du er litt eldre... Men det kan hende det bare er fordi du kan virke veldig voksen av deg).

Jeg tror du får 2 jenter.

Lykke til!!

Skrevet

jeg så nå at du hadde skrevet fødselsdatoen din :)

Skrevet

Og når jeg ser på fødelsdatoen din, så ser jeg at det er DU som har bursdag rundt påsketider :D

Skrevet

tusen takk for at du tok deg tid sanna:)

ser at du er veldig flink til å se. du hadde mye rett! imponert.

det med at du ikke så noe barn enda stemmer ikke. jeg er gravid og har termin 1 mars med en gutt:)

stemmer at jeg har kjæreste også. vi bor sammen men snakket om å flytte. så håper vi finner noe :)

håper også på å få meg en fast jobb og hvis det stemmer det du ser så ser det veldig lyst ut for meg :)

tusen takk sanna:))

Skrevet

Hei,

Jeg så det nå... Jeg kjente ikke igjen nicket ditt. Har du byttet? Mener jeg spådde deg eller mannen din. Og sa 2. eller 3. mars. Gutt tror jeg jeg fikk opp da. Kan hende jeg ble litt forvirret siden du er kommet såpass langt i graviditeten? Jeg vet ikke helt...

Lykke til i alle fall :))

Skrevet

det stemmer vettu. du spådde mannen min også:) du spådde at det var en gutt å det er riktig :) så det du så nå var kanskje at jeg får 2 jenter senere:) hadde vært koselig det!

tusen takk :)

Skrevet

Jeg sa gutt og to jenter da?

(Jeg husker ikke alle og alt jeg skriver her... så fint at dere minner meg på litt. Jeg er litt sånn som snakker/skriver det jeg får opp uten å egentlig legge det på minnet selv. Når jeg har skrevet det, så er jeg på en måte ferdig med det. Og det er egentlig litt greit ift taushetsplikt etc. når jeg leser folk).

Da får du nok en gutt til og to jenter senere :)

Lykke til!!

Skrevet

ja du sa det. men kan hende han gutten du ser er den jeg har i magen nå :) uansett blir det spennende å se :) ønsker meg en jente senere i hvertfall:) lyst på begge kjønn :)

bruker du kort eller bare føler du?:)

uansett så er du veldig flink i hvertfall!

Skrevet

Mente den gutten du har i magen nå. Og så to jenter senere.

Takk for det. Det er ikke alltid jeg treffer, men det er veldig bra trening her inne :) Veldig bra å få tilbakemelding også!

Jeg bruker litt kort, men mest klarsyn/intuisjon.

Jeg har brukt en del englekort i det siste som jeg synes er veldig fine. Jeg brukte mer tarotkort da jeg begynte fpr noen år siden.

Bruker du kort?

Skrevet

åja hehe :)

ja det skjønner jeg, veldig greit å få tilbakemeldinger å se hva som stemmer :)

jeg har aldri prøvd noe av dette før. så har rett og slett ikke peiling. men hadde vært spennende å kunne det! :)

Skrevet

Du kan jo ta en titt i noen alternative butikker eller nettbutikker og se på noen forskjellige kort.

Jeg begynte med Rider Waite tarotkort. Det er ofte de som brukes på div tarotkurs og i tarotbøker. Det er utrolig mye fine englekort og alvekort man også kan spå med.

Du kan også prøve med pendel. (Vet du hva det er?)

Det er bare å prøve :)

Skrevet

ja trur jeg skal begynne å undersøke litt om dette. virker så spennende :)

jeg vet hva en pendel er trur jeg. men skjønner ikke hvordan man kan spå med en sånn hehe

Skrevet

Bruk noe i et snøre/tråd som er sentrert (en helt vanlig, glatt ring kan gå). Du kan evt henge i et hårstrå hvis du har langt hår.

Det er fint for å finne kjønn på babyen i magen. Du holder pendelen rolig og spør om den kan vise deg et ja og et nei. Da vet du hvordan den beveger seg på ja og nei. Så kan du begynne å stille spm. (Går bare med ja/nei spm).

Lykke til :)))

Skrevet

såå spennende:) skal prøve meg litt frem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...