=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Uff, vi hadde sex i natt og når jeg sto opp kom "restene" ut og det var da litt brunfarget....syns ikke vi var særli hardhendte heller. Utover dagen i dag har det blitt lysere og lysere og er nå så og si borte....men jeg er såå stressa og tenker hele tiden at dette må være en sa.........Kan sex sette i gang en sa? Har ingen smerter ellernoe, men jeg kjenner meg ikke særlig gravid, er jo bare 5+2......så det kan likegodt være noe som ikke liksom. Noen som har opplevd det samme? Hvis dette går bra blir det ihvertfall null sex her i gården!
Plutselig_gravid Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Samme situasjon her. Er 7+2 i dag, evt en uke kortere. Hadde sex for 2 dager siden, eller prøvde å ha, det gjorde litt vondt for meg så vi avbrøt det. Litt utpå formiddagen (vi hadde sex på kvelden/natten) oppdaget jeg at det kom helt lysebrun utflod på papiret da jeg tørket meg. (var bare littegranne) Tok på meg truseinnlegg og det fortsatte å komme litt utover dagen, men bare bittelitt. Så stoppet det opp. I dag kom det igjen ut på formiddagen igjen. Fremdeles bare bittelitt og det er helt lysebrunt. Litt sånn som slutten på renselsen etter fødsel og sånn som kommer (I hvertfall på meg) etter blødning i SA. Er også livredd for at det er en ny SA på gang. Har nemlig hatt 2 SA på rad nå, og dette vil i såfall bli den tredje på rappen... Når jeg har hatt SA begynte det forresten med rosa blod og etter et par timer bare økte det på med friskt blod og etter 2 dager kom det en "svær" klump ut. Hadde merkelig nok ingen smerter i det hele tatt. Vet at det er normalt med brun (og i hvert fall lysbrun) utflod i svangerskapet, men klarer liksom ikke å slå meg til ro med det heller. Tør ikke ha sex jeg heller forresten. Tror jeg skal bestille meg en tidlig ul snarest, ikke gøy å gå rundt å ikke vite om man er gravid eller ikke. Er det en SA finner man jo det ut kjapt, da begynner det etterhvert å blø, gjerne rikelig. Er mer MA jeg tenker på. Ikke noe kult å finne ut på ordinær UL at fosteret stoppet å utvikle seg i uke 7 liksom. Ble langt dette her plutselig. Poenget mitt var vel egentlig at vi er i samme situasjon
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2010 Hei Plutselig_gravid, og beklager sent svar! Hvordan går det med deg? Jeg fikk jo helt hetta når det kom litt blod etter sex, og ringte rett til gynekologen min. Fikk komme med en gang, og fikk tatt innvendig ultralyd og blodprøver. Jeg er jo bare 5 uker på vei, så var jo ikke så mye å se, men embryoet så ihvertfall ut som forventet...og heldigvis hadde jeg høye hormonverdier i blodet. Så jeg krysser fingrene, og fikk ny ultalyd om noen dager. Det kom også litt blod rett etter den innvendige ultralyden, så det er mulig jeg blør veldig lett? Virker jo ikke som jeg "tåler" å få noenting oppi der... Syns absolutt du burde be om en tidlig ultralyd, så får du litt ro i kroppen, veldig vanskelig å gå sånn å vente! Ønsker deg masse lykke til!
Plutselig_gravid Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Tusen takk for svar Lillemora. Det høres jo bra ut for deg med tanke på hcg verdier Og at du også blødde etter innvendig ul. Det tyder jo på at det er slimhinnene i skjeden som er litt skjøre og ikke inni livmoren Jeg har fremdeles litt lysbrun utflod men fremdeles bare bittelitt. Skal ringe til legen min i dag å høre hva han sier. Masse lykke til på neste ul da:) Det går sikkert fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå