Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Saken er at et annet par i familien har valgt neste sommer for bryllup. Vi besatemte oss for å gifte oss i fjord, og bestemte oss også for neste sommer, før vi fikk vite om deres planer. Hele familien fnøs på nesen og mente at dette blir da ikke noe problem! men den andre bruden ble rasende, og mente at det kunne jeg bare glemme. Jeg ødela sommeren hennes, stjal hennes "thunder", de har vært forlovet lengre enn oss osv osv osv. Så slo det meg at nå prøver hun å overgå meg på alle måter. Vil ha finere, dyrere bryllup (hverken de eller vi har spesielt god råd i utgangspunktet), og det har blitt skikkelig uværsstemning. Jeg syns det i utgangspunktet er litt barnslig, trodde sånne bryllupskriger bare skjedde i hollywoodskomedier, dessuten bryr jo ikke gubben hennes seg om dette, og det er trossalt han vi er i familie med. Hun er bare en "innflytter", som jeg egentlig ikke føler at jeg må ta hensyn til; og dessuten er det jo bare halve av min familie som vil gå i hennes bryllup og omvendt. Er det å kuppe noen andre sin sommer slik som dette virkelig helt feil?
Pinnus Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Kuppe noe sin sommer, seriøst? Er det hennes sommeren fordi hun skal gifte seg en lørdag en gang? Nei, herre min hatt, dette er det verste jeg har hørt. Hadde dere valgt samme dato, så skulle jeg forstått det, men samme sommer? Fra mai til september? 5 måneder? Nei, dette hadde jeg gikk blanke f*** i;) Forstår ikke engang hvordan noen kan synes at dette er et problem....
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Enig med Linn. Tull fra ende til annen. Hun har ikke råderett over en hel sommer bare fordi hun tilfeldigvis skal gifte seg en eller annen gang i løpet av sommeren. Skit i hele dama, og gjør akkurat som dere vil. Så tullete...
Gjest Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Trøste og bære... Eier hun hele sommeren fordi hun skal gifte seg i løpet av den årstiden? Sånn tullprat! Sånt bryr man seg absolutt ikke om. Du får bare løfte litt på øyenbrynene og riste litt smått på hodet og fortelle henne at dette bare er tull.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Dere har jo helt rett, var bare så redd for å trykke henne på tærne. Hun ble jo så sint og oppskaket over dette, og da følte jeg automatisk med engang at jeg gjorde henne noe vondt...
Håpet ble virkelighet! Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 Dersom de svenske prinsessene kan gifte seg samme år går nok dette fint i en vanlig norsk familie også tenker jeg da! Kanskje lurt å velge hver sin måned for bryllup, men en hel sommer kan ingen "reservere" i mitt hodet i hvertfall!
Cow&Chicken Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 Vi er 4 vennepar som gifter oss sommeren 2010, og det har virkelig aldri slått meg at de kupper sommeren *min*, ettersom vi tross alt er først ut. *ler*
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #8 Skrevet 3. mars 2010 Nå skal da ikke de svenske prinsessene gifte seg på samme år likevel,da... Madeleine sitt bryllup er faktisk utsatt , foreløpig til neste vår ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå