Gå til innhold

Første morsdag! - Hva forventer dere at samboer gjør for dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evt: Hva ber dere han gjøre?

Jeg har bedt han om å kjøpe blomster og å lage frokost. (Av og til må man bare si fra selv, om man vil ha det slik man ønsker.)

Dere andre damer der ute: Hva ønsker dere dere?

Fortsetter under...

Gjest sug lut
Skrevet

Forventer overhodet ingenting. Men er glad hvilken som helst dag for hva som helst. Morsdag pleier å være mat på senga og blomster og gave, men skulle han glemt hele greia er det null stress.

Skrevet

Ingenting. Stas med hjemmelagde gaver fra ungene, men utover det så er morsdag (og farsdag) en tulledag

Skrevet

Forventer ikke en dritt. Morsdag, farsdag, Valentine osv. er for meg totalt meningsløst. Vi trenger ingen unnskyldning for å vise at vi setter pris på hverandre, enten det er som foreldre til våre felles barn eller som kjærester.

Skrevet

Jeg forventer at han ikke husker morsdagen :)

Skrevet

Jeg er førstegangsventende, og skulle ønske han ville tenke på å markere morsdagen for meg. Men jeg har ikke håp i havet om det, han er ikke den mest romantiske og/eller impulsive typen.

Vil jeg ha noe oppmerksomhet, må jeg også gi beskjed om det, men da er det ikke noe stas...

Annonse

Skrevet

Ingenting, og hvis han skulle huske det så er det bare moro. Har fått frokost servert, men det er ganske vanlig når han er hjemme nå som vi venter nr tre

Skrevet

Hva er det dere egentlig forventer?

Jeg forventer ingenting utenom at han bidrar i heimen på lik linje med meg!!

Nå man hele tiden "forventer" noe er fallhøyden stor den dagen foventningene ikke blir innfridd....

Ps: Bare vent å se, søndag strømmer det inn med innlegg på dib over alle skuffede, forventningsfulle, forsmådde mammaer og kjærester!

Skrevet

Det er min første morsdag og jeg håper at han tar litt ansvar for å markere den litt. Blomster holder lenge eller kanskje bare servert frokost. Trenger ikke smykker eller noe sånt, morsdag er ikke en slik dag! Og snuppa er bare 4 uker så hun kan ikke akkurat gjøre noe selv. Neste år kan kanskje hun og pappaen lage noe sammen.

Det hadde vært veldig koselig om han rammet inn et bilde av henne eller noe sånt, men han er nok ikke kreativ nok :-P

Jeg tror nok at han kommer til å gjøre noe (her hadde kursiv vært kjekt å ha) men jeg vet ikke hva. Jeg forventer at han gjør litt, men ikke det helt store liksom.

Skrevet

FORVENTER? "Jeg har bedt om å kjøpe blomster og lage frokost?" ? Må være hyggelig å gi og få når holdningene dine er sånn....

Skrevet

Forventer ingenting, men pleier å få frokost på senga og en liten gave og et kort. Kake er en selvfølgelighet på både morsdag og farsdag, og jeg står for bakingen begge dagene. Søndag blir det Islandsk kjempe :)

Skrevet

Ser kanskje jeg har ordlagt meg litt feil... Burde skrevet: "- Hva ØNSKER dere at samboer gjør for dere?"

Og "bedt om" kommer også kanskje litt hardt ut, kanskje jeg burde skrevet: "Spurt om"

(etc., etc., etc. Man skal generelt passe seg for hvordan man ordlegger seg her inne...) HI

Skrevet

Forventer ingenting, blir glad om

han overrasker med noe, men blir IKKE skuffet om han skulle glemme det.

Egentlig en liten tulledag..

Annonse

Skrevet

Ehem, må nesten le litt. Absolutt ingenting! Ikke forventer jeg noe, ikke ber jeg om noe. Jeg bryr meg ganske enkelt ikke om den dagen.

Skrevet

Men igjen: Har inntrykk at menn faktisk synes det er greit at man bare sier rett ut hva man faktisk "forventer" av dem enkelte ganger. (Har ikke dere inntrykk av det samme?) Han blir ikke sur av den grunn, han... Det er så mye bedre det enn at man surmuler litt en dag fordi han ikke tenkte på noe! (Og jeg også synes at morsdag er en litt ubetydelig dag, men litt stas å markere den aller første! :)) HI

Skrevet

Forventer ikke at han gjør noe. Jeg er ikke moren hans. Derimot stikker jeg innom med en sjokolade til min mor. Han sender en blomst til sin mor. Når ungene blir så store at de kan ordne noe forventer jeg nok et kort fra dem.

Skrevet

Ingen ting det er jo evt han som skal gjøre noe for sin mamma. jeg for min.Datteren min er for liten til å ordne noe så her forventes ingen ting.

Skrevet

Jeg forventer absolutt ingenting. Han glemmer sikkert hele dagen han, kjenner jeg han rett, hehe:)

Men om han derimot kommer med blomster eller noe slikt, blir jeg jo glad for det :) Meeen, jeg forventer absolutt ingenting;)

Skrevet

Med tanke på at jeg ikke er hans mor - så ingenting... Når ungene blir store nok til å forstå hadde det vært kjekt med et hjemmelaget kort. Har det fint nok i hverdagen, føler ikke jeg trenger en ekstra dag med blomster o.l. Mye kjekkere hvis det er en overraskelse...

Skrevet

Forventer?

At han ringer mora si sjøl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...