Gå til innhold

Hvordan bli kvitt "fettet" på innsiden og utsiden av lårene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Styrketrening på lårmusklene for å omdanne fett til muskler og kondisjonstrening for å forbrenne fett. Vil da fraråde sykling fordi da kan man få ganske store lårmuskler etterhvert. Hvis du trener på senter kan du jo prøve romaskin, eller så er tredemølle og elipsemaskin god å bruke.

Når du trener styrke får du slankere muskler av å ha liten motstand og flere repetisjoner og større kraftigere muskler ved høyere motstand og færre repetisjoner

Har man lår så har man lår :o) Og det er den sunnest plassen og ha fett på da :o)

har også lår-problem..Og når jeg trener, og intensiverer den, så mister jeg pupper og underhudsfett på brystkassa...Og når jeg legger på meg igjen, så kommer det på låra, ikke tilbake på puppene...Var en del syk i høst og jeg har summa, summarum ikke gått ned noe, men mistet noen kilo da, og jeg gikk ned en cup-størrelse som IKKE er gått opp, og jeg kjenner et par bukser strammer litt mer nå enn da......Believe it or not!!!

Så man får bare trene og ha det gøy.Fokusere på alt det positive treninga gir og ta evt bieffekter som strammere kropp som en bonus.Men å trene for å nå mål osm innebærer endring av kroppen, DEt tror jeg man går lei av..Hadde ikke trent 6 dager i uka om jeg gjorde det for utseende,- for å si det sånn..Med DEN rumpa og de grevinne-hengene ser jeg ikke særllig sprek ut :o) Men overrasker til stadighet da :o)

å fortsett trening, varier for variasjonen sin del, ikke for lårene :o) Kos deg på treninga

Annonse

Man kan ikke pukntslanke seg. Dvs du kan ikke bare gå ned noen kg på lårene. Jeg ville ha gått for en kombinasjon av kondisjonstrening (forbrenne fett) og styrketrening (stramme opp). Men selv om du trener riktig er det ikke alltid man går den kroppen man ønsker, det kommer jo litt ann på fasongen du har i utgangspunktet. Noen er lange og smale, andre litt mer pæreformet sån er det bare. Om du allerede er medlem på et senter ville jeg ha fått dem til å hjelpe deg til å sette opp et treningsprogram som er tilpasset deg og målsetningen din.

Formulerte meg litt feil her.. Selvsagt kan du ta av noe på lårene, men ikke BARE på lårene. Men det å stramme opp er like viktig som å bli kvitt vekt (husk at muskler veier mer enn fett!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...