Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Hvor lenge i forkant av termin er det vanlig å få planlagt keisersnitt?? Jeg har hørt ca en uke, men med mitt forrige snitt begynte fødselen ca14 dager før termin.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 jeg fikk planlagt ks 8 dager før termin.
Gjest Edemuli Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Fikk tre uker før termin, pga tvillinger.
(Muskat) Skrevet 9. februar 2010 #9 Skrevet 9. februar 2010 6 dager før fikk ejg til forrige mann. Starter fødselen før datoen som er satt, kontakter man føden med en gang, slik at de kan forberede et KS. Så reiser man så fort man kan. Det går somregel bra, det:)
* * felicia** Skrevet 9. februar 2010 #10 Skrevet 9. februar 2010 10 dager før termin, tror en uke er ganske vanlig - men de spurte meg om han jeg fødte vanlig kom før tiden (for da hadde de kanskje satt datoen ennå litt før).
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #11 Skrevet 9. februar 2010 Det var planlagt. 2 dager etter termin fikk jeg. Skulle få 3 dager før, men dem hadde allerede en sectio den dagen. Så da måtte jeg vente til mandagen. Helga kom i mellom. En venninne av meg hadde også planlagt. Skulle inn, men vannet gikk natta før hun skulle inn. Så da ble det pomping av magesekken ( siden hun ikke huska sist hun hadde spist) Å fikk keisersnittet sitt når den var gjort. ( dette er mange år siden. Derfor hun ble pompa. Vet ikke om dem gjør det lenger i dag.
Simply Skrevet 9. februar 2010 #12 Skrevet 9. februar 2010 Fikk dato 7 dager før termin siden 1.mann kom dagen etter termin etter igangsettelse. Nå gikk vannet 8 dager før termin og da dro jeg rett inn til sykehuset og jenta var ute 2,5 time etter at vannet gikk. Måtte ikke pumpe magesekken som venninna til hun over her. Dette var sent på kvelden så jeg hadde spist masse den dagen.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #13 Skrevet 9. februar 2010 Pumpet magesekken? Var da merkelig. Jeg fikk keisersnitt 7 dager før termin. Fikk klyster som jeg satt selv kvelden før. Ikke at du spurte om det, men det er IKKE vanlig å pumpe magesekken iallfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå