Gå til innhold

Sur baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sur baby? Noen som opplever dette? Jenta mi er veldig ofte sur, og jeg vet ikke hvorfor.. Hvordan oppfører deres babyer seg når de er sure? Og hvorfor er de sure? Nå mener ikke jeg at de er sure av og til, men mesteparten av dagen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer litt an på alderen til babyen det? Er de mindre enn 8-9 mnd har de faktisk ikke evnen til å være sure.. Da responderer de kun på primærbehov og instinkt. Men klart, hvis foreldrene ikke klarer å gjøre barnet tilfreds vil nok barnet oppfattes som sur ja.

Skrevet

16.28: hvor har du dette fra? det her er da bare tull.

Skrevet

Jeg synes også min baby på 4 mnd kan være litt sur. Men jeg tror at det bare er oppmerksomhetsbehov. Han kan for all del ikke ligge uten oppmerksomhet i et par minutter, for da surner han fort;) Så da får han bare få viljen sin;)

Skrevet

Det kommer vel an paa alderen. Smaa babyer som har vondt er ofte sutrete og sure, gjerne fordi de ikke faar nok soevn. Vesla var slik til hun ble ca to mnd.

Smaasutret doegnet rundt og sov maks 1.5 timer i strekk. Hun hadde vondt i navlen og da behandlingen av den var ferdig ble hun en helt annen baby :)

Generelt er det en god ide aa komme seg til legen hvis en baby er mye grinete og sutrer mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...