Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Hvordan kan de selge dette som en babyserie? Den er jo stappfull av parfyme og allskens dritt.. Det lukter jo mye mer enn min egen deo f.eks.. Og dette skal man smøre og vaske med? Tydeligvis noen som mener at barnet ikke lukter godt i seg selv.. Usj.. Stakkars små.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Åååå den lukter så godt.Men ja jeg har hørt den ikke er særlig bra. Men litt på en klut og stryke over hodet til babyen tror jeg går bra.Det har jeg planer om Elsker lukten
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Stakkars babyen din... Kan love deg at din nyfødte baby lukter bedre enn noe som helst parfyme... Og hvor dum er man når man faktisk utsetter ungen for potensiell allergi og hormonforstyrrelse ved å bruke sånne ting? La meg gjette 16:21, du er nettopp fylt 20 år?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Å hærregud HI er du helt GAL eller? Su er syk i hodet du.Dra å få hjelp!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Smørte min lille med det i ansiktet da han var rød og tørr , men han sluttet og være rød og tør når jeg kuttet ut den kremen så den er nok ikke bra nei.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Til 16:33 Hysteri er det rette ordet.Er nok ikke skadelig med litt sebamed på en klut. Til HI du er ikke helt stabil.. _oE.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 16:21 her.Jeg snakket ikke om kremen da.Men badesåpen.En dråpe på en klut kun for lukten sin del.Av og til på håret til den lille tror jeg ikke barnet tar noe skade av.Brukte badesåpen til førstemann for en del år tilbake,men da visste jeg ikke bedre da.Men h*n hadde null reaksjoner.Har ikke hørt om noen andre som har hatt heller.Men HI,troooor nok jeg vet hva jeg gjør jeg gitt.Så du kan bare slappe av ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #8 Skrevet 9. februar 2010 Det er vel urter som er tilsatt for lukt og ikke skadelig parfyme. Sebamed spesialkremen er super på rød rumpe, nesten like god som weleda zink krem med calendula.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #9 Skrevet 9. februar 2010 Og her kan du se litt nærmere på det selv i stede for å vri ut av deg ting du tydelig ikke vet noe om. http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-845337.aspx http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-902333.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå