Gå til innhold

"billigbleier"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd Lanlord bleiene til Rema 1000? Holder de en hel datt til en baby på 11-12 uker?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Datteren min er 2 år og vi bruker bare Landlord bleier. Disse er flotte og vi opplevde at de holder bedre enn Libero. Det er vår erfaring.

Skrevet

Prøv deg fram til det merket du synes fungerer best for ditt barn. Alle barn er forskjellige for noen passer Libero best for andre Pampers eller Landlord (eller andre merker). Noen barn reagerer på enkelte merker og noen holder ikke tett for ditt barn, så kjøp en pakke og prøv.

Skrevet

First price var mykje bedre for jenta vår. Coop sine tissa ho igjennom og ho fekk utslett av Landlordbleiene.

Skrevet

landlord bleiene er kjempe fine :) vi bruker de,kjemoe fornøyde samtidig som vi sparer mye penger på det..

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg har tvillinger (gutt + pike), og bruker kun First Price-bleier.

Har forsøkt Landlord - forsåvidt greie, men de føltes alltid fuktige ut, selv om de ikke hadde vært på lenge.

Jeg er i allefall veldig godt fornøyd med First Price - og det gjør ikke akkurat noe at de koster 1/4 av prisen til Libero....

• 1 måned senere...
Skrevet

Har ganske store bleiebarn nå, 15 mnd og 28 mnd, og vi har konsekvent gått over til Landlord sine. Himmelrike og oppdage de bleiene der. Før syntes jeg vi gikk og kjøpte bleier konstant, nå bare en gang i blant. Mulig de kjennes litt fuktigere ut enn libero sine, men det gjør definitivt ikke så mye på så store barn. Når man har spedbarn, er det vel litt annerledes, da de har mere sensitiv hud.

Av billigbleiene er vi mest fornøyd med landlord sine. Firstprice sine er ikke så fleksible.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...