vårbarn2013 Skrevet 9. februar 2010 #1 Del Skrevet 9. februar 2010 Er det flere enn meg som plages av stikninger og "voksesmerter" i magen? Kjennes ut som små knivstikk og kommer på siden av magen og noe i lysken med jevne mellomrom. Er nå i uke 18. På forhånd takk for svar:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trine beathe Skrevet 9. februar 2010 #2 Del Skrevet 9. februar 2010 hei du,har d samme æ å, spessielt hvis æ reise mæ for fort opp.. =) men d går heldivis fort over.. d hjelpe å bøy sæ framover t mæ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaønske Skrevet 9. februar 2010 #3 Del Skrevet 9. februar 2010 Eg og, de var heilt ekstreme ein periode, men no har det dabba litt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karenma Skrevet 10. februar 2010 #4 Del Skrevet 10. februar 2010 ja jeg har det også sånn! hjelper for meg også å bøye meg fremover. jeg får det hvis jeg reiser meg fort opp, brå bevegelser, eller hvis jeg ligger med strake bein og hoster eller nyser. er det ikke bare livmoren som vokser og strekker seg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. februar 2010 #5 Del Skrevet 14. februar 2010 samme her, er i uke 20 nå. :-) Har også kynnere nå-ikke ofte men kjenner at magen blir stenhard. ikke vondt det da.. Mensmurringer innimellom. Flere som har det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superspent75gravid Skrevet 15. februar 2010 #6 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg er også sterkt plaget av dette!! Det værste er å snu seg i senga på natta, jeg våkner av dette forferdelige stikke i siden. Ikke særlig deilig akkurat, men jeg trøster meg med at det betyr jo at jeg vokser:)) Og har jeg ikke værre smerter å klage over er jeg egentlig ganske heldig;)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmilo Skrevet 19. februar 2010 #7 Del Skrevet 19. februar 2010 Ja det har jeg og. og ilninger på innsiden av låren, nedover. Er i uke 17. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå