Gå til innhold

Nå surrer han veldig altså.. hva skjer??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag skal ha plutselig ikke ha mat!!! Ammet idag kl 06.00 ca, vi sto opp, og nå kl snart 16 har han fortsatt ikke spist noe særlig. Han snur seg bare bort fra puppen. Han tok noen slurker nesten med litt tvang og luring, men med mye skrik ca kl 14.00... hmm

Prøvd å legge han til mange ganger, men vil ikke. Men er sutrete å virker sulten. prøvd 2 ganger med flaske med mme også, men vil ikke ha. Hva skjer?? Er det puppevegring??Kan det være at mensen nærmer seg om jeg får det igjen, siden jeg fikk det første gang forrige mnd, og burde hatt det snart??!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har tassen her vært i perioder også. Kan gå store deler av dagen uten å ville ha pupp. Men har jeg pumpet og gitt på flaske, så har han oftest syns det har vært greit å drikke litt likevel.

Men plutselig neste dag så er det puppen som gjelder igjen :) Hehe... Vet ikke hvorfor han gjør sånn.

Har dere begynt med noe fast føde da?

Skrevet

Lille tryll mister matlysten når hun får tenner. Kan det være det som er på gang?

Skrevet

hei. Jeg vet det er en tann på vei. Kanksje derfor, men han spiste godt av puppen i natt, da var det liksom ikke noe problem. Men han var litt umulius i natt ;( Mye våken, og såklart ofte mat siden han spiste lite på dagen sikkert. ahh.

Ikke begynt med annen føde, kun gitt mme noen ganger, og han har fått smake noen skjeer med grøt et par ganger.. tenkte fullamme litt til.

Skrevet

Akkurat sånn var det her også. Mye rot på natten og ville ha mye kose/trøstepupp men dårlig matlyst på dagen. Spiste nesten ingenting. Var redd hun var i ferd med å snu døgnet mtp spisingen, men det gav seg av seg selv når tanna kom :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...