Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 etter et hardt år m sykdom der mannen virkelig har stilt opp og vist seg og være overraskende sterk og flink- så har jeg lyst å overraske han på bursdagen hans med noe heeelt spesielt! Men kan ikke komme på noe :-/ bare ting som jeg hvertfall ikke vil gi han :-p ikke turer, eller overnatting elller noe sånn og ikke typisk hobby/verktøy ting... MEN noe helt spesielt.... hmmm Huff jeg trenger ideer :-D tenker på noe fint, romantisk- har tenkt å lage en bedre middag og dessert med masse lys og blomster og å gi han et hjemmelaget kort.... Andre forslag?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 jeg har ved noen anledninger gitt samboeren min gavekort på massasje o.l, utført av meg. Det har hvertfall han satt stor pris på, og innløst ganske så raskt:)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 En romantisk gjest?? Hva med Trinia Iglesias?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Du mener vel gest..? En gjest er tross alt en person som er på besøk.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 seff mente jeg gest- godt dere aldri skriver feil i farta! Naut!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #8 Skrevet 9. februar 2010 Har du mensen HI? hahahaha Det var tross alt veldig morsomt at du ville gi en romantisk gjest til din mann, fordomsfritt liksom:-D Selvfølgelig forsto alle hva du mente, men du må da se humoren i det... hvis du ikke har mensen, da...
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #9 Skrevet 9. februar 2010 Selv om det ikke var det du mente, så synes jeg du bør la ham ha en romantisk gjest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå