Gå til innhold

romantisk gave/gjest til mannen?hjelp meg litt! ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter et hardt år m sykdom der mannen virkelig har stilt opp og vist seg og være overraskende sterk og flink- så har jeg lyst å overraske han på bursdagen hans med noe heeelt spesielt! Men kan ikke komme på noe :-/ bare ting som jeg hvertfall ikke vil gi han :-p

ikke turer, eller overnatting elller noe sånn og ikke typisk hobby/verktøy ting... MEN noe helt spesielt.... hmmm

Huff jeg trenger ideer :-D

tenker på noe fint, romantisk- har tenkt å lage en bedre middag og dessert med masse lys og blomster og å gi han et hjemmelaget kort.... Andre forslag?

Fortsetter under...

Skrevet

jeg har ved noen anledninger gitt samboeren min gavekort på massasje o.l, utført av meg. Det har hvertfall han satt stor pris på, og innløst ganske så raskt:)

Skrevet

hadde noe liknende i tankene :-)

Hi

Skrevet

En romantisk gjest?? Hva med Trinia Iglesias?

Skrevet

Du mener vel gest..? En gjest er tross alt en person som er på besøk.

Skrevet

En opplevelse???

Tandemhopp?

Annonse

Skrevet

seff mente jeg gest- godt dere aldri skriver feil i farta! Naut!

Skrevet

Har du mensen HI? hahahaha Det var tross alt veldig morsomt at du ville gi en romantisk gjest til din mann, fordomsfritt liksom:-D Selvfølgelig forsto alle hva du mente, men du må da se humoren i det... hvis du ikke har mensen, da...

Skrevet

Selv om det ikke var det du mente, så synes jeg du bør la ham ha en romantisk gjest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...