KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 navn? Og for å gange på Exel, hvordan skriver jeg formelen?
It's all about me Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Vet ikke om noen funksjon for å alfabetisere i Word, men du kan jo flytte lista over i Excel og alfabetisere der og flytte tilbake igjen. For å gange i Excell merker du der svaret skal komme opp og skriver =A1xA2 f.eks. Skal du gange flere regnestykker kan du merke ruta du nettopp skrev i og utvide ruta til de andre rutene. Hold musa inni ruta og dra ut. Trenger ikke skrive formelen på nytt hver gang. Huff , vanskelig å forklare.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2010 Tusen takk for svar Frokost:))) Hilsen ho som må ha det inn med teskje...
It's all about me Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Bare hyggelig. Holder på å ta Datakortet for tiden så har akkurat vært igjennom disse tingene. Fint å kunne bruke kunnskapen til noe, he he he.
Gjest sug lut Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Merk teksten, gå inn på Tabell, velg sorter, og kryss av for stigende (A-Å) eller synkende (Å-A).
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2010 Takk:) Oppfølgingsspm: Hvordan blir formelen da jeg skal gi kunden 20% avslag i Exel?
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. februar 2010 Hjeeeelp! Jeg får følgende mld da jeg skriver inn formelen #NAVN? Hva gjør jeg feil? ((
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2010 Fikk det til:) Men lurer fortsatt på prosentregning i Exel?
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 9. februar 2010 Fikk ikke til :/ Skal regne 20% avslag av 61080 kr
It's all about me Skrevet 9. februar 2010 #11 Skrevet 9. februar 2010 Er mye letter når jeg sitter med det forran meg, men prøv: Marker feltet du skal ha svaret i og skriv: =feltet hvor svaret er i x20% Eks. =A1x20% Ev. kan du skrive: =A1x0,2 men den er jeg ikke helt sikker på....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå