Gå til innhold

spørsmål om jasmine p-piller..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøvde først carazette med den virkningen at jeg bare blødde nesten hele tiden. Kunn en dag eller to med mellomrom. Så i dag annbefalte legen meg og begynne på jasmine. Jeg fødte for to mnd siden og har derfor ikke noe orden i systemet enda. Fikk mens første gang for 3 uker siden.. Og har på den tiden hatt 4 dagers pause!! Jeg begynte og blø litt i dag igjen og fikk beskjed om og begynne på de i dag. Vil mensen stoppe da? Er jo ikke sukkerpillene jeg begynner med. De er jo sit på brettet.

Også: Hvordan er dine erfaringer?

Takker for svar. :o)

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg hadde mellomblødninger med Jasmine p- pillene..... Tålte de før jeg fikk barn, ikke problem da, men etterpå så så blødde jeg mist i brettet hver gang.

Slutta helt med hormonprev og bruker heller kondom. MYYE bedre:)

Skrevet

Har bare gode erfaringer med Yasmine både før og etter graviditet. Aldri blødninger, ingen bivirkninger.

Skrevet

Takker for svar. Før jeg fikk jenta hadde jeg to dager med menstrasjon... Litt uvant etter jeg begynte på carazette og jeg har blødd med bare en til to dager mellomrom.. BLIR SPRØ!! Så håper og tror dette blir bedre. Begynner i kveld. Er absolutt ikke typen til og gå rundt med konstant menstrasjon.. Blir rett og slett deppa! :o) Håper virkelig på at jeg har uker som er uten og at jeg får et fast mønster på syklusen. Før graviditeten brukte jeg p-sprøyte. annbeflles ikke om du ønsker barn. Tok nesten tre år før jeg fikk menstrasjonen tilbake.. Vi ønsker søsken til frøkna så det skal jewg isåfall ikke bruke før vi er ferdige med og få barn. (er bare 25 nå)

Skrevet

Jeg har brukt yasmin siden jeg var 14 og vært veldig fornøyd med de, men har ikke noe annet å sammenligne med. Har aldri mellombrlødninger med mindre jeg glemmer en pille også er det veldig lett å utsette mensen en uke hvis man skal på ferie f.eks siden ale pillene er helt like. Hvis du har fått mensen idag, så skal den stoppe når du begynner på pillene

Skrevet

Jeg har også bare gode erfaringer med Yasmin:) Ingen mellomblødninger, ingen bivirkninger, ingen kviser (utenom ei som kommer avogtil under mens). Er veldig godt fornøy\å-¨.'d med de, og har brukt de i mange mange år:)

Annonse

Skrevet

Fungerte dårlig for meg, masse bivirkninger.. Jeg byttet til Loette for de var det mindre hormoner i.. det fungerte fint på meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...