LUCKY_ 9 DAGER PÅ OVERTID Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Hei! Jeg er bare i starten av uke 16, men har allerede begynt å få masse kynnere. Det startet for 5-6 dager siden. Da var det egentlig ikke ubehagelig, men jeg merket det kun ved at magen plutselig ble stein-hard og stor. De to siste dagene har det derimot vært veldig ubehagelig og litt smertefult. I dag har jeg hatt det gjennom hele arbeidsdagen. og nå på slutten av dagen var det så ubehagelig at jeg ikke klarte å stå eller gå mer enn det som var helt, helt nødvendig. Magen ble steinhard og stor, og itillegg stråler det nedover mot underlivet og i korsryggen. Kjenner jeg blir litt bekymret av dette. Men det er kanskje vanlig når man er fleregangs-fødende? Er dette vanlig? Flere som har erfaringer med dette???
Fiona- Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Vet ikke helt hva som er vanlig, men i begge mine svangerskap har jeg hatt mye kynnere fra ca uke 14-15. Tildels slik at jeg har problemer med å gå ja... Nå er jeg i uke 26 i sv. nr 2 og har mye og veldig "harde" kynnere. Blir nesten litt bekymret jeg også, men de sier at så lenge de ikke er vonde og regelmessige er det visst ingen fare. Snakk med jordmor om du er i tvil, hun kan sikkert berolige deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå