Gå til innhold

Hun derre TanitaHARFØDTsitt?4Nurk?:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker ikke hun litt rar??

Tanken har slått meg mange ganger når jeg har lest noen av innleggene hun har lagt ut...

Klarer ikke helt å sette ordet på det, men noe spes. er det iallefall....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har faktisk ikke lagt merke til henne

Skrevet

Som de fleste andre er jeg sikker på at Hi har skrevet om seg selv, men enda verre hvis ikke. Det er så unødventdig å legge ut dritt om andre her. Spar oss.

Takk

Skrevet

Ikke pent å henge ut nick på denne måten.....

(Men jeg har tenkt det samme, og åpner aldri trådene hennes fordi overskriftene er rare nok i seg selv)

Skrevet

Hun er å finne på dib-skravle med sine litt spesielle? innlegg.....

Skrevet

Hehe, nei, jeg har ikke skrevet om meg selv:)

HI

Skrevet

Alle er forskjellige ;)

Hun syns sikkert det samme om deg;)

Skrevet

Jeg liker egentlig ikke å rakke ned på nick her inne. Men jo jeg har tenkt mitt ang henne i lang tid her inne. Skal imidlertid ikke gå særlig mer inn på HVA jeg tenker. Men syns det er rart at hun aldri nevner barna sine, det kun hennes og mannens problemer hun drar fram.

Skrevet

Ekstremt opptatt av helse/sykdom/kropp/mensen! Og dette har jeg fått med meg KUN av å lese overskriftene på innleggene hun poster. Sikkert en som renner ned dørene på legekontoret.

Skrevet

Har tenkt mitt, men orker ikke å henge ut noen her inne... Lurer på om hun har barn eller ikke noen ganger ja....

Skrevet

Kun denne ene gangen skal jeg si meg enig med HI. Men jeg har egentlig ikke tenkt noe mer enn at hun alltid virker så panisk (????, f.eks.).

Skrevet

Vil nå si at det er 10 ganger rarere å skrive slike innlegg enn ting hun lurer på,kan dere for faen ikke bare respektere at folk er forskjellige!?

Skrevet

Hun er kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen og legger ut mange rare innlegg. Hun og så hun Monajenten legger ut mye rart

Skrevet

jeg vet ikke hvem hun er, men hvis dere på død og liv må henge ut enkeltpersoner her inne så gjør det i det minste MED nick!! Ikke kritiser enkeltpersoner når dere gjemmer dere bak anonymknappen!

Skrevet

Hun er slett ikke rar. Den eneste rare her inne er deg, hi, som både skriver et idiotisk innlegg om et navngitt nick, og i tillegg svarer flere ganger SELV på samme tråd. DET er driti ut, det....

Skrevet

JA, hun er meget spesiell. En liten mangel i toppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...