Misti Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 hun er så tett, snørr og slim. fått ventolin hver 2 time.. og fått beskjed av legen og dra på legevakta om det fortsetter.. men er redd jeg over driver pga stygg hoste også
Gjest Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Foelg med paa allmenntilstanden. Har man tette luftveier pga astma blir man fort veldig sliten. Det er ogsaa veldig viktig med mye aa drikke, det loeser opp slimet. Hosting er jo bra, det betyr ofte at slimet loesner og kommer opp. Pass forresten paa aa gi ventolinen et lite kvarter foer pulmicorten, da virker pulmicorten mye bedre Og ikke vaer redd for aa overdrive. Det er viktig aa heller ta en tur for ofte enn for lite med vaare smaa.
Misti Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2010 hun har 40 i feber også så hun vil bare sove, når hun våkner er hun drit tett. hoser så det piper og kveles nesten av eget slim
Ranveig R Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Omho hostar og piper og nesten blit kvelt av slim, så tar du ho med til lege. Kanskje ho treng litt ekstra hjelp for å få løyst det opp, spesielt sidan ho har såpass høg feber og - då er det ikkje så lett for kroppen å ordne opp sjølv.
Misti Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2010 reiser på legevakta nå. det går så i bølger. så er hun ikke så tett og plutselig før jeg får sukk for meg så er hun kjempe tett igjen. er så redd han legen som jeg har vært borti før på legevakta er der og ikke skal se det jeg ser og ikke gidde og høre på meg som da gutten min hadde en alvorlig reaksjon på en medisin han tok da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå