Gå til innhold

Jeg tok feil:-))))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele helgen har jeg hatt blødninger og smerter i rygg og mage...og i går kom det en del koagulert blod og jrg var helt sikker på at dette var en SA. Vært hos gynekolog i dag og tatt en UL og det viser seg at jeg er mye kortere på vei enn først antatt og det var en fostersekk der med en liten spire inni:-))) skal tilbake om 10 dager for å se om hjertet begynner å slå...mange rare følelser nå da jeg var sikker på at dette var over...så til dere som har blødninger det er for all del håp.-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! :) Glad for deg! Lykke til videre! ;)

Gjest H to the Izzo
Skrevet

Så utrolig flott! Godt å høre at det gikk så fint med deg! Dette var virkelig en gladnyhet! :-)

Skrevet

Ja jeg er utrolig sliten...dette har tatt sånn på...gråt da jeg kom dit og tenkte at nå skal de bare bekrefte at det er tomt inni der...men det var det ikke:-))) er så utrolig glad og lettet!!!

Skrevet

Åhhhhh, så utrolig flotta da :-) Kan jo ha vært en tvilling du mistet siden du blødde så mye?!

Blir spennende å se om 10 dager da:-) Kjempe fint å lese at det går bra med de som har blødninger også. Viktig for dem som å opplever blødninger å lese om sånne fine historier som dette.

Kos deg over gode nyheter, og lykke til!

Skrevet

HURRA HURRA HURRA! :-D

Skrevet

Jaaaaa je er sååå glad og håper de som er redde og bekymret leser dette...gynekologen sa det kunne være at hormonene er litt i ulage og at det kommer en menstruasjonsblødning...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...