Gå til innhold

Følelser??????????? Plagsomt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer da??? Er 8+3 på veig og sitter og ser på svenske tv4. Förlossningsklinikken... Tårene triller for harde livet-tuter skikkelig liksom! Syns nesten det er ille jeg..... Noen flere som har følelsene på tur???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser den serien mye jeg og, og jeg hylte både før og etter rusket flyttet inn i magen...Jeg fikk også være med lillesøster å føde... og trillte tårer masse da og... Sukk... barnereklamer på tv tar knekken på meg

Skrevet

Haha, har ikke begynt å grine av tv (enda)...men i går da jeg våknet begynte jeg bare å tute uten grunn egentlig, er bare sliten og trøtt, så er vel derfor?! ;p stakkars samboern skjønte lite...:)

Skrevet

jepp. tv reklamer kan ta knekken på meg altså. samboer ler, han har lest i svangerskapsboken til far i dag og han sa det var som å lese om meg.... ups...! men er jo lov nå da..;P

Når er det den serien går da? lyst å se jeg og! :)

Skrevet

Når jeg skrev innlegget så var serien akkurat ferdig... Vet ikke hvor ofte den går,men det er noe jeg vil finne ut av. Om det ikke er noen her inne som vet noe om det,så skal jeg sjekke opp i det og skrive det i tråden min..

Skrevet

jeg er også sånn. etter 1man kom kan jeg ikke se fødsler uten å grine... nå er det ekstremt ille.... det er snakk om at jeg kan høre en fin sang så griner jeg, eller se noen kysse.... så tuter jeg skikkelig, plagsomt ja!!!

Skrevet

Neste programmet går visst neste onsdag....

Onsdag 17 februari 2010 13:25 ®

Del 7 av 8.

Dere kan jo gå inn på tv4.se og snoke videre for dere som er intressert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...