Tæggen Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Hva skjer da??? Er 8+3 på veig og sitter og ser på svenske tv4. Förlossningsklinikken... Tårene triller for harde livet-tuter skikkelig liksom! Syns nesten det er ille jeg..... Noen flere som har følelsene på tur???
2 boys & now pink Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Ser den serien mye jeg og, og jeg hylte både før og etter rusket flyttet inn i magen...Jeg fikk også være med lillesøster å føde... og trillte tårer masse da og... Sukk... barnereklamer på tv tar knekken på meg
14september? Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Haha, har ikke begynt å grine av tv (enda)...men i går da jeg våknet begynte jeg bare å tute uten grunn egentlig, er bare sliten og trøtt, så er vel derfor?! ;p stakkars samboern skjønte lite...
bringebærsnipp Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 jepp. tv reklamer kan ta knekken på meg altså. samboer ler, han har lest i svangerskapsboken til far i dag og han sa det var som å lese om meg.... ups...! men er jo lov nå da..;P Når er det den serien går da? lyst å se jeg og!
Tæggen Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2010 Når jeg skrev innlegget så var serien akkurat ferdig... Vet ikke hvor ofte den går,men det er noe jeg vil finne ut av. Om det ikke er noen her inne som vet noe om det,så skal jeg sjekke opp i det og skrive det i tråden min..
carina86 Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 jeg er også sånn. etter 1man kom kan jeg ikke se fødsler uten å grine... nå er det ekstremt ille.... det er snakk om at jeg kan høre en fin sang så griner jeg, eller se noen kysse.... så tuter jeg skikkelig, plagsomt ja!!!
Tæggen Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. februar 2010 Neste programmet går visst neste onsdag.... Onsdag 17 februari 2010 13:25 ® Del 7 av 8. Dere kan jo gå inn på tv4.se og snoke videre for dere som er intressert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå