Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 hun hoster og klir,men svelger ned igjen. har gitt henne slimløsende hostesaft(tussin heter den) og drypper saltvann i nesen så det ikke størkner. 7 mnd. gammel. er nesten sånn jeg vurderer å stikke en finger nedi halsen sånn at hun kaster opp..
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2010 sier at jeg skal ringe å få time torsdag om hun forsatt er like ille..har hatt lav feber siden i går morres..(38,1 sånn ca,fikk en paracet i gårkveld,var nesyen 39 da)
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Kjenner meg veldig igjen ja. Datteren min er også mye plaget, men det hjalp da hun ble 15 mnd og kunne testes for astma.
Lykkekløver Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Ring legen og hør om du kan få resept på Efedrin, det hjalp veldig bra på jenta vår på 6 mnd da hun hadde store mengder slim sist uke, legen sa det tørka opp noe av slimet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå