frøet76 Skrevet 9. februar 2010 #26 Skrevet 9. februar 2010 Hmm... Interessant innlegg. Så det er derfor glassene mine (et par av de ihvertfall) er knust og vinkaraffelen holdt så kort tid (sprakk). Jeg pleier aldri å få ting knust, men skjedde altså med dette. Dette syns jeg produsentene bør få vite, om de ikke vet det. Alt tyder på dårlig kvalitet. Vi burde klage...
MღM Skrevet 10. februar 2010 #27 Skrevet 10. februar 2010 Vi har også fått stygge grå riper på vårt servise. Ei jeg kjenner gikk og fikk byttet alle tallerknene sine, ikke noe problem. Jeg skal også få gjort det for det er ikke trivelig å servere på stygge tallerken. Vi bruker forresten våre daglig. Ellers er jeg fornøyd med alt i glass i samme serien, har ikke hatt skår i noe og dette brukes også daglig. Jeg synes også alle burde klage for det burde være bedre enn dette - som noen sier, Ikea sine produkter holder lenger...
Monajenten Skrevet 10. februar 2010 #28 Skrevet 10. februar 2010 Oi så uheldig du har vært! Jeg har både serviset og glassene og har aldri hatt problemer med noen ting *bank i bordet*. Jeg har hatt det i mange år.
stjertløvetann Skrevet 10. februar 2010 #29 Skrevet 10. februar 2010 Fikk veldig mye grand cru til bryllupet for 2 år siden, bruker det daglig, og det eneste som er ødelagt er de 2 rødvinsglassene som jeg har mistet i gulvet.. Er særdeles fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå