Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #26 Skrevet 9. februar 2010 Friskis og druer , måtte bare ha det:)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #27 Skrevet 9. februar 2010 1. gang: stekt champignon. Før jeg ble gravid klarte jeg ikke engang å smake på sopp, mens jeg var gravid sto jeg og spiste det med gaffel rett fra stekepanna. 2. gang: saftis. Jeg fikk hetta om jeg hadde mindre enn fire i fryseboksen, og sendte en gang mannen ut midt på natta på jakt etter døgnåpen bensinstasjon med en spesiell type is *flau*
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #28 Skrevet 9. februar 2010 hadde mange hang-ups som ikke jeg innså før etter fødselen:-) -Laaaange og glovarme dusjer. Kunne stå til vvs tanken var tom og hudet glødet. Syntes det var såååå deilig. Egentlig foretrekker jeg jo en rask dusj siden jeg har eksem. Også litt spesielt siden det var midt på sommeren.... - Måtte alltid drikke kaldt vann rett fra springen på badet før jeg gikk ut derfra. Samme om jeg skulle legge meg eller bare hadde tisset. - spiste store mengder sjokoladekjeks fra coop. De smaker jo Usj!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå